איך זה שתוכן שיווקי באנגלית מצליח להביא לידים בעידן של 5,500 מסרים שיווקיים ביום?

נערים גולשים באינטרנט. דור של עוזב את המסך

בואו נודה באמת, לדור של היום אין חלוקת קשב להתעמק בכל פיסה שיווקית על המסך הקטן בפלאפונים שלהם. אי אפשר להאשים אותם, הם מופגזים מכל הכיוונים – גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, טיק טוק, ניוזלטרים, הודעות שיווקיות לפלאפון ועוד. אם מנהלי שיווק חושבים שלהוסיף עוד מבצע, או אם ישתשמו במגפון יותר גדול מהמתחרים שלהם, יקבלו לידים יותר טובים ובכמויות יותר גבוהות, כדאי שיקראו את הבלוג הזה. 

אבל אנחנו לא בענייני פסימיות. להיפך! הניסיון מראה שתוכן שיווקי באנגלית (לשוק  הבינלאומי), תוכן מקורי, ומעניין – כזה שנותן ערך ותובנות לקורא, יכול להפוך לרלוונטי עבור הצרכנים – אפילו אם יש להם רמת קשב של דג זהב.  

אבל כדי להסביר את הצרות של מפרסמים היום, בואו נקפוץ שבעה עשורים אחורה בזמן.    

פרסומות בין שנות ה - 50 לשנות ה 70 

אם אתם אנשי שיווק, או אם אתם מגיעים מעולם הפרסום, אם אתם כותבי תוכן באנגלית, עברית או ספרדית, הייתם מאוד רוצים לחיות בעידן הזה. בארה״ב של שנות ה – 50, אנשים ישבו על קצה הספה אכלו dinner TV, וחיכו בהתלהבות לפרסומות באורך של שלוש דקות! אחרי עשור, קיצרו את הפרסומות לבית ופזמון אחד. 

תמונה של פרסומת משנות ה – 50: Howdy Doody” Kellogg’s Rice Krispies TV Ad Commercial.

תמונת פרסום שנות 50-70

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

פרסומות של שנות ה 80

ואז בסוף שנות ה – 70 תחילת שנות ה 80, טלוויזיה בכבלים חדרה לשוק, ואנשים נהנו ממגוון עשיר יותר של ערוצים. זה נתן למפרסמים יותר שטח פרסום, אבל בגלל מספר הערוצים הגדול יחסית, זמן הפרסום התקצר מ 30 שניות ל 15 שניות לפרסומת. 

זה הביא לכך שב 1985, האדם הממוצע נחשף ל 500 מסרים שיווקיים ביום. 

אתם חושבים שזה הרבה?

שיווק בעידן הדיגיטלי 

ואז הגיעו שנות ה – 90. בברלי הילס 90210, רובים ושושנים, טמאגוצ'י ואיך לא, כניסתו של האינטרנט. זה היה עניין של זמן שהטכנולוגיה החדשה ומסחר יתחברו ויביאו לעולם online shops, חנויות מקוונות, אמזון, Shopify, EBay ועוד! 

אחרי היסטריית ה – Y2K (נשמע כמו משהו מתקופת היורה), ועם בואו של המילניום החדש, המין האנושי שבר עוד שיאים והשתמש במגוון הרחב ביותר של טכנולוגיות ומדיות; מרשתות חברתיות לטלפונים חכמים, מכשירי מוזיקה (mp3, ipod), שעונים חכמים, טלוויזיה, רדיו, ואינטרנט בבית – ועכשיו גם ה –  Metaverse בדרך. אנחנו חיים בעולם שחג סביב תוכן (content), מופגזים ביותר מ – 5500 מסרים שיווקיים כל יום! פי עשר משנות ה – 80. אנחנו שולחים ציוצים בטווייטר, הודעות בוואטסאפ, מעלים פוסטים ברשתות חברתיות, משתמשים בצ'אטבוטים שידברו עם הלקוחות שלנו, ואינטליגנציה מלאכותית לומדת את אותנו – בני האדם. איך לא נפגע ברמת הקשב של הצרכנים?

מאמרים נוספים

אפילו ערוצי החדשות בעולם מתאימים את עצמם לעידן הדיגיטלי, ושינו את הדרך שבה הם מפיצים כתבות. בזמן שהעיתון המודפס בשלבי גסיסה איטיים, העיתונאים מדברים על אקטואליה בפודקסטים או מצייצים שורות מהכותרות בחשבונות הטוויטר של אתרי החדשות. כל זה ״רק״ כדי להביא קוראים חדשים לאתרים שלהם. הם יודעים היטב שצרכני החדשות כבר לא יושבים מול טלוויזיה ומחכים למדורת השבט. היום אנחנו קוראים או צופים בתוכן תוך כדי תנועה (on the go), ממש כמו קניית קפה בסטארבקס.  

קבלת תוכן מאתר ״דה מרקר״ לשעון חכם. 

 

 

תמונה של תוכן שמגיע לשעון חכם מאתר דה מרקר

המותג שלך צריך תוכן באנגלית – תוכן איכותי ומקורי! 

אז אנחנו מבינים שרק תוכן שיווקי ואיכותי יכול להשיג את תשומת הלב של הדור הצעיר. אבל איך מגדירים תוכן איכותי? בגדול, זה תוכן שנכתב על נושא קיים, טרנדי, אבל נכתב בצורה מקורית ולא הועתק מאתר אחר. כמובן שאפשר – ואפילו רצוי לקבל השראה מחברות טובות, אבל פה זה נגמר. 

ממה שאנחנו רואים ומבינים, יש 2 סוגי חברות; 20% מייצרות תוכן שיווקי מקורי, מעניין ובעל ערך, ו – 80% מהן מעתיקים מאלו שהפיקו את התוכן המקורי. אתם באמת חושבים שהרובוטים הזעירים של גוגל לא עולים על זה? the hell they do! יש לזה שם, קוראים לזה plagiarism (גנבת תוכן), והאתר שעושה את זה נענש על ידי גוגל והדירוג שלו יורד במנועי חיפוש. 

לסיכום, תוכן שיווקי אמור לייצר חיבור ומעורבות עם קהל המטרה שלכם, מהסיבה הפשוטה שרוב האנשים לא רוכשים את מוצרים בפעם הראשונה שהם נחשפים אליהם או לקמפיין הממומן שמקדם אותם. להיפך, זה רק מתחיל בנקודה הזאת. 

תוכן שיווקי שמסופר על ידי סיפור טוב – סטוריטלינג (storytelling), מייצר את המערכות יחסים האלה עם הלידים ולאט לאט הופך אותם ללקוחות משלמים. קמפיינים ממומנים שרק דוחפים עוד פרסום (Google Ads) לא מספיקים לייצר את זה.  

זאת הדרך הטובה ביותר לייצר ROI. 

לסיכום, כתיבת תוכן שיווקי ימשיך להיות הדרך הטובה ביותר לייצר לידים בעידן השיווק הדיגיטלי, לא משנה אם מדובר בתוכן בפייסבוק, כתבת בלוג או סרטון טיק טוק – התוכן הוא המלך.

אנחנו ב״טרי דוטס״ כותבים תוכן שיווקי באנגלית עבור חברות שפונות לשוק הבינלאומי. בין אם אתם צריכים כתיבת בלוגים באנגלית, כתיבת אתר באנגלית, נשמח לשמוע על החברה והפרוייקט שלכם.

ליצירת קשר: marketing@threeedots.com, tal@threeedots.com 

https://threeedots.co.il

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי