איך לכתוב תוכן באנגלית לטוויטר?

לכתוב תוכן באנגלית לטוויטר

הרשת החברתית טוויטר מהווה כיום מקפצה של ממש לקידום עסקי ולפנייה לקהלים חדשים. אז כיצד לכתוב תוכן באנגלית לטוויטר שיאפשר לכם למנף את פעילות המותג, להגיע לקהלים חדשים ולהיכנס לשוק הבינלאומי? התשובות בפנים

אם בעבר נחשבה טוויטר כרשת חברתית לא רלוונטית בישראל, או עבור חברות ישראליות שפונות לשוק הבינלאומי, היום המצב שונה לגמרי. לצד האינסטגרם, הפייסבוק, הלינקדין, הטיק טוק ועוד, טוויטר נחשבת לרשת חברתית חשובה. בשנים האחרונות חל שינוי במעמדה והיא הפכה לנפוצה ומקובלת בישראל כמעט כמו בארה"ב ובשאר העולם. אחת הסיבות לכך היא כמות המסרים הרבה אשר מציפה אותנו בכל רגע במהלך היום. 

כפועל יוצא רמת הקשב של הגולש נמצאת במגמת ירידה מתמדת אך סף הגירוי שלו ממשיך לעלות. לכן , מותגים שרוצים להתלבט היום ולהעביר מסרים באופן מיידי, קצר ומדויק, יכולים לעשות זאת באמצעות טוויטר. אז כיצד לרתום את רשת הטוויטר לטובת קידום העסק שלכם ולפנות לקהלים בינלאומיים? על ידי תוכן איכותי באנגלית, אשר מותאם לרוח הפלטפורמה. הנה כל הפרטים.

טוויטר כמקפצה לקידום העסק

בעבר כשדובר על כתיבת פוסטים לסושיאל מדיה, פייסבוק הייתה הרשת החברתית הראשונה שעלתה בראשנו. עם הזמן חברות רבות השכילו לשמור על נוכחות ברשתות חברתיות נוספות, כשאחת המובילות שבהן כיום היא רשת הטוויטר. אמנם נדמה שלטוויטר יש חשיפה קטנה בהרבה מאשר לפייסבוק, אך במציאות המצב שונה בתכלית. 

למעשה, ציוצים בטוויטר חשובים לפחות כמו כתיבת פוסטים שיווקיים בפייסבוק. הסיבה לכך היא מספר התכנים הרב אליהם נחשפים הגולשים ברשת הטוויטר, זאת בזכות מספר התווים הנמוך יחסית ומגבלות הכתיבה שמכתיבה הפלטפורמה מראש. על ידי כתיבת פוסטים בטוויטר, אשר ידועים כציוצים, יכולה כל חברה לגלות באופן מהיר את רחשי ליבו של קהל היעד שלה והמעורבות אותה הוא מגלה. 

התגובות של הגולשים וההיענות שלהם מלמדים רבות על צרכי המשתמש ועל השינויים בתחום, כאשר אחראי השיווק בחברה מוזמנים לנתח את כל אלה ולמנף את הידע שנצבר לטובת חיזוק פעילות המותג. ואיך אפשר לדבר על טוויטר מבלי להזכיר את נשיא ארצות הברית לשעבר, דונלד טראמפ אשר השתמש בטוויטר ככלי תקשורת מרכזי להבעת מסרים ולפנייה בלתי פורמלית לקהל תומכיו.

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

כל האתגרים בכתיבת תוכן שיווקי באנגלית לטוויטר

כשמדובר בכתיבת שיווקית עבור רשת הטוויטר האתגר המרכזי הינו התאמה של הטקסט למגבלות אותן מכתיבה הפלטפורמה – מספר תווים מצומצם – מקסימום 280 מילים. אך בהחלט ייתכן שאותה מגבלה אותה יצרה הפלטפורמה, היא זו שמובילה לקריאטיביות ולחשיבה מחוץ לקופסא. כיום כל כותב תוכן באנגלית אשר מתמחה בכתיבה לרשת הטוויטר, יודע שעליו ללכוד את תשומת לב הקורא תוך מספר מילים בלבד וכך התוכן שנכתב הוא ממוקד וחד הרבה יותר. 

על ידי טקסט מצומצם תוכלו להעביר את המסר שלכם באופן טוב יותר וכך לייצר הנעה לפעולה בקרב קהלי היעד שלכם. היות ומדובר במשימה לא פשוטה, חשוב לבחור בכותב או כותבת תוכן באנגלית בעלי ניסיון רב ושליטה גבוהה בשפה, אשר יוכלו לכתוב תוכן תמציתי וממוקד. פוסט איכותי באנגלית המיועד לטוויטר יאפשר לכם ליהנות מקידום המותג באופן מהיר ויעיל. 

מאמרים נוספים

אז כיצד תוכלו לכתוב תוכן באנגלית לטוויטר?

כתיבה שיווקית בסגנון מיקרו קופי: כתיבה לטוויטר נחשבת ללא ספק לאמנות. מדובר בכלי אשר מגביל את הכותב באופן ברור וחד וכך דורש ממנו חשיבה מחוץ לקופסא. היות והפוסטים המיועדים לטוויטר מוגבלים לעד 280 מילים, אתם נדרשים להעלות תכנים קריאטיביים, בגישה זהה למיקרו קופי. מדובר בתוכן שיכול להעביר מסר שיווקי בקצרה, לייצר עניין בקרב הגולש ולבלוט מעל המתחרים בשוק. אם חשוב לכם למנף את הפוסטים בטוויטר לטובת שיווק בינלאומי , כדאי שתיעזרו בכותבי תוכן המתמחים בכתיבה לסושיאל מדיה בכלל ולטוויטר במיוחד. 

שימוש בכותבי תוכן השולטים באנגלית ברמת שפת אם: הגעה לשווקים בינלאומיים עלולה להיות קשה במיוחד למותג מקומי הפועל בשוק הישראלי בלבד. לכן, חשוב להבין כי רק כותב תוכן אשר שולט בשפה האנגלית על בוריה יכול לכתוב פוסטים המתאימים לקהל היעד שלכם, תוך התמקדות בארץ המוצא. יש להבין כי הסלנג והביטויים השגורים בכל אזור דובר אנגלית הינם שונים בתכלית זה מזה. כך לדוגמא, אם תרצו לפנות לקהל דובר אנגלית המתגורר בבריטניה, ייתכן בהחלט שתעשו שימוש בביטויים אחרים מאלו המתאימים לקהל דובר אנגלית המתגורר בארצות הברית.

שאבו השראה ממתחרים גדולים בעולם: סקירת מתחרים היא כלי ידוע ומקובל בעולם השיווק והיא מאפשרת הסקת מסקנות ולמידה מהצלחות או כישלונות של אחרים. לכן, מומלץ לבדוק את פעילות המתחרים שלכם בטוויטר, לצד מותגים גדולים ומוכרים יותר בעולם. הפעולה הזו תאפשר לכם ללמוד הרבה, לקבל השראה, ללמוד מה עובד יותר ומה פחות, ובסוף גם לגבש שפה משלכם.

לסיכום, על כל מותג שמעוניין לפעול מעבר לשוק המקומי ולהגדיל את קהלי היעד שלו, להקפיד להעלות פוסטים בטוויטר כאמצעי קידום מרכזי. מותג אשר מקפיד על נוכחות ערה ועקבית ברשת החברתית הזו, נהנה ממיתוג גבוה יותר לצד חשיפה רחבה יותר בקרב גולשים בעולם כולו. היות ומדובר בפלטפורמה אשר מכתיבה חוקי משחק ברורים ושונים משאר הרשתות החברתיות, חשוב לדעת להתאים את התכנים שלכם למגבלות התווים. הקפדה על כתיבה מתומצתת תאפשר לכם לחדד את המסר אותו תרצו להעביר לגולש וללכוד את תשומת ליבו מיד.

אז אם גם אתם מעוניינים לייצר תוכן שיווקי באנגלית עבור המותג שלכם בטוויטר, אנחנו בטרי דוטס כאן בשבילכם. צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם ביצירת תוכן באנגלית המותאם באופן מושלם לשוק הבינלאומי. 

צרו קשר tal@threeedots.com / www.threeedots.co.il

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי