איך מייצרים הזדמנויות עסקיות דרך כתיבת תוכן באנגלית

איך מייצרים הזדמנויות עסקיות דרך כתיבת תוכן באנגלית

תוכן באנגלית יפתח לכם הזדמנויות עסקיות ויאפשר לכם להצעיד את המותג שלכם קדימה. תכנים לאתר, לרשתות החברתיות ולפלטפורמות נוספות יסייעו להרחיב את קהל היעד שלכם אל מעבר לים ולהגדיל את ההכנסות שלכם. הנה 5 צעדים שיעזרו לכם להעביר את הרעיונות והחזון שלכם באופן הטוב ביותר לדוברי אנגלית.

כיום, את העיתונים ושלטי החוצות מחליפות הפלטפורמות הדיגיטליות והפרסום במדיה, ומותגים נדרשים לאמץ את שינוי הגישה בכדי לשמור על רלוונטיות. ההתפתחות המתמדת של התכנים המוצעים ברשת, לרבות הסושיאל מדיה, הופכים את עולמנו לכפר גלובלי בו החיבור בין קהלים שונים בעולם הינו קרוב וצמוד יותר מאי פעם. 

אז כיצד למקסם את הקירבה הווירטואלית הזו ולהצליח לפנות לקהלים שונים ומגוונים ברחבי הגלובוס? ויתרה מכך, איך להגדיל את קהל היעד ולשווק את המותג שלכם באופן הטוב ביותר? התשובה נמצאת בתוכן באנגלית. על ידי כתיבה ושיווק התכנים הללו תוכלו לבצע פנייה לשווקים בינלאומיים באופן טבעי וללא מחסומי השפה. בנוסף לכך, מדובר על השקעה אשר תורמת רבות למוניטין וליוקרה של המותג. 

אנגלית היא השפה הנפוצה ביותר בשווקים רבים בעולם, ומותגים שאינם עומדים בקנה אחד עם הדרישה הזו, לעיתים קרובות פשוט נותרים מאחור.

הנה 5 טיפים לכתיבת תוכן עבור המותג שלכם 

1. דעו מי הקהל שלכם בשוק היעד

לא משנה באיזה תחום עוסק המותג שלכם, פילוח לפי קהלי מטרה הוא חובה והוא אחד מיסודותיו של כל עסק. ללא היכרות עם קהל היעד שלכם לא תדעו מהו אופן הפניה המדויק שצפוי להניב לכם את התוצאות הטובות ביותר. לכן, חשוב שתחליטו מראש מי קהל היעד המרכזי שלכם, אליו אתם כותבים תוכן שיווקי באנגלית. 

אחת הדרכים הנפוצות לעשות זאת היא על ידי חלוקה לפרסונות – דמויות פיקטיביות להן תעניקו תכונות שונות המאפיינות אותן. אותן פרסונות מייצגות את קהלי היעד השונים שלכם. ברגע שתוכלו לדמיין אדם ספציפי המייצג את הקהל שלכם, תוכלו לחדד את הפנייה אליו.

בנוסף, בגלל שמדובר בשווקים דוברי אנגלית, אוסטרלי עושה שימוש בדיאלקט שונה מאשר קנדי, וקנדי משתמש בסלאנג שונה מאמריקאי וכו'. לכן חשוב להתאים את התוכן באופן מדויק לקהל היעד באותו אזור בעולם.

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

2. כתבו תוכן תמציתי וממוקד 

רוצים לפנות לקהל היעד שלכם בשוק הבינלאומי? חשוב שתשקיעו בתוכן איכותי באנגלית עבור האתר שלכם. כאשר גולש חדש נכנס לאתר שלכם, יש לכם בממוצע חלון הזדמנויות של מספר שניות בודדות לקבל את תשומת ליבו המרבית. אם לא הצלחתם לעשות זאת, הסיכוי לנטישה של הגולש יהיה גבוה. אז איך עושים את זה? איך מושכים את תשומת הלב של הגולשים? על ידי כתיבת תוכן תמציתי, ממוקד וקולע, ללא סופרלטיבים רבים והקדמות נרחבות. הציגו את חזון החברה, מטרותיה ופועלה באופן אינפורמטיבי, אך הימנעו מטקסט ארוך מדי.

דעו מי הקהל שלכם בשוק היעד

בעולם של ריבוי מסרים, כיום לרובנו אין את היכולת או הרצון להשקיע זמן רב בקריאת תכנים. המטרה שלכם היא להעביר את המסר המדויק בזמן הקצר ביותר. אחת הדרכים לתפוס את תשומת ליבו של הגולש היא על ידי חלוקה של הטקסטים לפסקאות, כך שלא יתקבל מראה של "בלוק" טקסט. על ידי חלוקה לפסקאות תוכלו לתפוס את עינו של הקורא באמצעות כותרות אשר יוצרות סקרנות לקריאה נוספת. עוד דרך לעשות זאת היא על ידי שימוש בבולטים כחלק מהטקסט. כך תוכלו להבליט נקודות או סעיפים מסוימים, תוך שמירה על טקסט תמציתי וקולע. 

בנוסף, הקפידו לפנות אל הקהל שלכם בשפה בגובה העיניים – מצד אחד, מומלץ לעשות שימוש בשמות פעולה ותיאורים מוכרים ולהימנע משימוש במילים שאינן נפוצות. מצד שני, שמרו על רמת כתיבה גבוהה שתעיד על איכות המותג.

מאמרים נוספים

3. כתבו תוכן אשר פונה ישירות אל הגולש

הימנעו מכתיבה של משפטים כלליים והקפידו על פניה אישית לגולש אשר יוצרת הנעה לפעולה. על הכתיבה שלכם להיות אקטיבית ולעודד את הגולש לפעול באותו רגע. חשוב שבסוף הטקסט יופיע כפתור הנעה לפעולה או טופס לידים המאפשר להשאיר פרטים ולפנות אליכם באופן מקוון. מומלץ שהתוכן יסופק על ידי כותב תוכן באנגלית אשר שולט ברזי השפה ברמת שפת אם.

4. בחרו נימה ושפה אישית

לתוכן יש יכולת ללכוד את תשומת ליבו של הקורא ולייצר מיד חיבור עם המותג, במיוחד במקרים של שיווק בינלאומי .אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת היא על ידי גיבוש של שפה אישית ושימוש במיקרו קופי אשר מזוהה עם אופי החברה. למשל, אם החברה עוסקת בתחום הסלולר הפונה למגוון רחב של קהלים, אופי השפה צפוי להיות שונה לגמרי מאשר מותג קורקינטים ממונעים אשר פונה לקהלים צעירים יותר. לאחר שתגבשו שפה אישית ומושגים אשר מזוהים איתכם, יהיה לכם קל יותר להמשיך ולכתוב תכנים נוספים באותה הרוח. כך תצליחו לשמור על שפה אחידה המזוהה עם המותג שלכם. 

5. הציעו לגולשים תוכן מגוון

בכדי שהאתר שלכם ייחשב לאטרקטיבי עבור קהל המטרה, עליכם לספק תוכן איכותי שיעניק ערך מוסף לגולש. גם אם המותג שלכם מגיע מעולמות טכניים ו"אפרוריים" יחסית, תוכלו להוסיף לו נחשקות על ידי תכנים שונים שיהפכו את האתר למקור נהדר לקריאה אינפורמטיבית. מלבד תכנים מקצועיים אשר מספרים על המותג שלכם, תוכלו לגוון ולהעשיר את התכנים השיווקיים באנגלית אשר מופיעים באתר ולהוסיף בלוג הכולל מאמרים בנושאים שונים שנכתבו על ידי כותב או כותבת תוכן באנגלית, המתחברים לעולמות התוכן שלכם. אל תפחדו לגלוש לנושאים נוספים המתקשרים לפועלה של החברה. זו דרך נהדרת למשוך גולשים לאתר שלכם, גם באמצעות חיפוש בגוגל. בנוסף, ניתן להעשיר את התכנים באתר באמצעות סרטונים רלוונטיים, אשר מאפשרים לגעת באותם נושאים באופן תמציתי ונגיש יותר. 

אם אתם רוצתים להגדיל את ההזדמנויות העסקיות שלכם בשוק הבינלאומי, ואתם מבינים שיצירת תוכן שיווקי באנגלית זאת הדרך הנכונה, טרי דוטס מציעה תוכן איכותי באנגלית המתאימה באופן מדויק לקהל היעד שלכם, לדיאלקט המקומי ולרמת השפה. 

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי