איך תוכן באנגלית מקדם אתרים במנועי חיפוש בעולם? 

תוכן באנגלית מקדם אתרים

תוכן שיווקי באנגלית מאפשר להגיע אל שווקים בינלאומיים ולהגדיל את קהל היעד של המותג. יחד עם זאת, בעולם הדיגיטלי רווי המסרים של ימינו, התחרות על ליבו של הלקוח קשה במיוחד. אז כיצד ניתן לרתום תוכן באנגלית לטובת שיווק בינלאומי מוצלח? כל התשובות בפנים.

חברות רבות לא מסתפקות בשוק המקומי ושואפות להתרחב לשוק הבינלאומי והרצון הזה טבעי ומובן בהחלט. אם גם אתם מעוניינים לפנות לשווקים בינלאומיים וכך להגדיל משמעותית את היקפי ההזדמנויות העסקיות שלכם, אתם מוכרחים שתשלבו תוכן באנגלית באתר שלכם וברשתות החברתיות, שכן אין דרך להגיע לשוק הבינלאומי ללא תוכן באנגלית

למה כדאי להשקיע בתוכן שיווקי באנגלית?

ראשית, כל עסק אשר מעוניין להתרחב מעבר לגבולות ישראל חייב לשלב תוכן באנגלית באתר. חשוב לזכור ש 30% מהגולשים ברשת מחפשים את מבוקשם באנגלית. כך שברשת טמון המון פוטנציאל הנמצא בחיפוש באנגלית. אם בעבר חדירה לשווקים בינלאומיים הייתה בגדר חלום רחוק שמעטים הצליחו להשיגו, כעת המצב שונה לגמרי לטובתכם. יחד עם זאת, עבודת קידום של עסק לעולם לא מסתכמת ב"שגר ושכח". בכדי ליהנות מקידום מניב במנועי חיפוש בעולם יש להשקיע ביצירת תוכן איכותי שוטף בשפה האנגלית.

אז כיצד תורמים תכנים באנגלית לקידום האתר?

  • תוכן שיווקי באנגלית מאפשר לפנות לקהלים שונים ומגוונים בשווקים רבים בעולם, לרבות ארה״ב
  • מאפשר להתחרות עם חברות בינלאומיות בענף שלכם 
  • מסייע להגיע למיקומים גבוהים יותר במנועי החיפוש השונים בעולם. 
  • ללא תוכן, אין גישה לשווקים דוברי אנגלית 

כיום קשה יותר מאי פעם לזכות בקשב מלא מצד הלקוח. למעשה, יש לכם חלון הזדמנויות בן שניות בודדות עד לנטישה של האתר. תוכן שיווקי באנגלית שכתוב בצורה מקצועית וברורה, יאפשר לכם לתפוס את תשומת הלב של הקורא גם בעולם רווי מסרים.

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

במה שונה תוכן באנגלית מתוכן בשפה העברית? 

קידום אתרים באנגלית יאפשר לכם לפנות לקהלים בחו"ל. על פי הערכות, בעולם כולו חיים כ – 1.8 מיליארד דוברי אנגלית, ברמות שונות. כך, שהשימוש בשפה האנגלית מגדיל עבורכם את פוטנציאל השוק בצורה משמעותית. תוכן באנגלית יסייע לכם לעלות בעמודים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל מול כמות רבה יותר של גולשים וכך לזכות לכניסות וחשיפות רבות יותר. כפועל יוצא, אתם צפויים ליהנות מלידים איכותיים ופניה של לקוחות פוטנציאליים שירחיבו את פעילות העסק ויגדילו את ההכנסות שלכם. 

קידום אתר באנגלית שונה בתכלית מקידום אתר בעברית. ההבדל המרכזי טמון באלגוריתם הידוע לשמצה של גוגל, אשר בכוחו לרומם או לפגוע בקידום אתרים מסחריים. לכן, חשוב לערוך מחקר מילות מפתח באנגלית שמותאם לשוק היעד (לא כל שוק עושה שימוש באותה טרמינולוגיה) ולהיעזר בכותבי תוכן באנגלית שאנגלית היא שפת האם שלהם. בנוסף, חשוב גם לעבוד עם מקדמי אתרים אשר מתמחים בתחום ושולטים בחוקי הקידום בשוק הבינלאומי. יש לוודא שהאתר עונה על מספר פרמטרים: 

  1. מציע תוכן אינפורמטיבי בעל ערך מוסף לגולש.
  2. ידידותי לגולש, הן ברמת התוכן והן ברמת עיצוב חווית המשתמש.
  3. כולל מילות מפתח וביטויים רלוונטיים באנגלית בהתאם לקהל הרלוונטי בשוק היעד.
חיפוש במנועי חיפוש

מה חשוב לקחת בחשבון כשמקדמים תוכן באנגלית במנועי חיפוש?

תוכן שיווקי באנגלית נחשב לכלי מרכזי עבור קידום אורגני במנועי חיפוש בעולם. זו הסיבה שחשוב להשקיע בתוכן איכותי, הן ברמת הניסוח והן ברמת המסרים באנגלית אותם תרצו להעביר. ככל שהתוכן שלכם יהיה טוב יותר כך גם יעלה הסיכוי שלכם לדירוג גבוה יותר במנועי החיפוש. לא מספיק להשקיע בדקדוק ובניסוחים, אלא בתוכן שיעניק לגולש ערך מוסף וימשוך כניסות לאתר. 

לא פחות חשוב שמי שיספק את התוכן שלכם יהיה כותב תוכן באנגלית אשר שולט באנגלית ברמת שפת אם. שימוש בכותב שאינו שולט בשפה ברמה הנדרשת, עלול לייצר אפקט הפוך שיפגע באמינות ובמוניטין החברה. בנוסף לכך, על כל כותב או כותבת תוכן באנגלית להימנע באופן גורף מתרגום של תכנים באמצעות גוגל טרנסלייט. זאת, מכיוון שהתוצאה לעולם לא תהיה מדויקת וטבעית, והקורא יבחין בזאת ותאבדו את האמינות שלכם . מלבד זאת, רק כותב תוכן דובר אנגלית יוכל לתפוס את המהות ורוח השפה, ואת הקודים התרבותיים באמת. בכדי שהתוכן שלכם יישמע טבעי לדוברי אנגלית ברמת שפת אם, יש לשלוט בסלנג וברזי השפה. כלומר, יש לדעת את השפה על בוריה ולהכיר ביטויים שגורים אותם מכירים דוברי השפה מלידה. אם בכל זאת יש צורך בתרגום און ליין, חשוב לוודא שאין טעות דקדוקית או אחרת בתוכן שלכם. כדי לעשות זאת, מומלץ להשתמש ב Grammarly  במקום גוגל טרנסלייט. התוכנה מתקנת שגיאות שונות באנגלית בניסוח ובדקדוק כך שתוכלו לדייק את התוכן שלכם. חשוב להבין כי תוכן באנגלית שאינו איכותי ומכיל שגיאות עלול לפגוע בקידום האורגני והממומן שלכם כאחד, ולהבריח את קהל הקוראים שלכם. 

מאמרים נוספים

איך לקדם את האתר במנועי החיפוש השונים בעולם?

השוק האמריקאי, לרבות קנדה, מהווה אחד מהשווקים הבינלאומיים הגדולים בעולם. חברות ישראליות רבות בוחרות למקד את פנייתן לשוק זה כהמשך טבעי לפעילותן בשוק המקומי. עליכם להבין כי בשוק זה נהוגה אסטרטגיית קידום שונה מזו הנהוגה בישראל. כך, ביטויים שונים הנחשבים למילות חיפוש מובילות במנועי חיפוש בישראל, אינם מקובלים בשוק האמריקאי. לכן, אתר ישראלי אשר מעוניין להרחיב את פעילותו ולפנות לשווקים בינלאומיים, עליו להבין את הבדלי הגישה וליישם אותם בתוכן השתול באתר.

בכדי לזכות למיקום גבוה יותר במנועי החיפוש השונים בעולם, חשוב לבצע אופטימיזציה לאתר. את האופטימיזציה יש לבצע בשני אופנים: 

אופטימיזציה ל SEO – בדיקה של כלל התוכן באתר ושיפור בהתאם לאלגוריתם, למשל אם אתם פונים לשוק האמריקאי, שילוב ביטויים שאמריקאים עושים בהם שימוש, מילות מפתח, תגיות, שתילת קישורים חיצוניים ועוד. 

אופטימיזציה טכנית שמטרתה לבדוק את רמת האבטחה באתר, מהירות הגלישה, UX- איפיון חווית המשתמש ועוד. 

 לסיכום, תוכן שיווקי באנגלית לאתר יאפשר לכם לקחת את העסק שלכם קדימה. מלבד תרומתו הגדולה לחיזוק התדמיתי של החברה ולמיתוגה, יש לו תרומה גדולה לקידום האתר במנועי החיפוש השונים בעולם. אל תתפשרו על תוכן פחות ממצוין כיוון שאת התוצאות אתם צפויים לראות ממש מיד. 

אם אתם צריכים תוכן שיווקי באנגלית, נשמח לדבר איתכם ולשמוע מכם על הפרוייקט שלכם. 

צרו קשר tal@threeedots.com, https://threeedots.co.il

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי