כתיבת מאמרי בלוג באנגלית

לקדם אתר ללא בלוגים, זה כמו לנסות להגיע ליעד ברכב ללא דלק. הרכב יתק בסוף

בלוגים בונים אמון בין מותגים וקהל הלקוחות שלהם

אנשים אוהבים לקרוא דברים מעניינים. והם יחזרו לאותן מקורות כדי לקרוא עוד. 
מאמרי בלוג הם הזדמנות למצב את עצמכם כאוטוריטיה בתחום שלכם בשוק הבינלאומי, על ידי כתיבת מאמרים, שמכסים נושאים מגוונים מהתחום שלכם. מאמרים אלו – אם הם כתובים באנגלית מצויינת, יבנו קהילה סביב המותג שלכם, תבסס אמון בין הלקוחות והמותג – יותר מכל פעולה שיווקית אחרת. 
זה רק עניין של זמן שתתחילו להוביל במנועי החיפוש בשווקי היעד. 100% באחריות!

יתרונות של בלוגים לקידום האתר במנועי חיפוש:

לייצר תנועה מאסיבית לאתר שלכם
בלוגים מביאים תנועה לאתרים, ומאריכים את זמן הגלישה, לכן מאוד חשוב לעשות שימוש בתוכן איכותי שמעניין את הקוראים.

יצירת נאמנות למותג שלכם
תחשבו לרגע לאיזה מותגים אתם חוזרים כל הזמן  ולאיזה מותגים אתם לא. בדרך כלל המובילים בענף הם אלו שנותנים את הפתרון הטוב ביותר לקהלים שלהם - ואת זה אפשר להעביר בסדרת מאמרים באתר.

הגדלת מספר לקוחות החוזרים לאתר שלכם
90% מהקהל שמגיע לאתר שלכם דרך מנועי חיפוש - יגיע כתוצאה מקריאת אחד הבלוגים שלכם. אם תעלו מאמרים מעניינים, קהל הקוראים שלכם ירצה לשמוע עוד וימלא את הפרטים שלהם ברשימת הדיוור כדי לקבל התראה כשבלוג חדש עולה לאוויר.

קידום האתר במנועי חיפוש SEO 
אתרים שמעלים בלוגים באופן עקבי, מזוהים יותר על ידי מנועי  החיפוש וכך גם מדורגים גבוה יותר. זה קורה כי קל ל Google לקרוא דפים מרעננים באתרים, שמכסים מכלול של נושאים הקשורים לענף מסוים. בנוסף, בלוגים מייצרים מעורבות (engagement), ואת זה Google מזהה על ידי הקלקות בין דפי האתר. בלוג מעניין מסקרן את הקורא להמשך קריאה בעמודים אחרים באתר.

המרות
מאמרים שכתובים בצורה מאוד טובה, ״מוכרים״ ללא מאמץ למכור. בסופו של דבר, מה שחשוב זה תנועה והמרות.  כל עוד אתם תעלו מאמרי בלוג שעונים לשאלות מתחומי העניין של הלקוחות שלכם, המאמץ הזה יתורגם לקליקים.

תקשורת עם הלקוחות
מאמרי בלוג מספקים תשובות לשאלות עבור קוראים שמתעניינים, וכך בהדרגתיות - משפרת את התקשורת עם קהל הלקוחות שלהם.

תבדקו זאת בעצמכם!

תבדקו את היסטוריית החיפושים שלכם במנועי החיפוש (Google, Bing) ותגלו שרוב החיפושים היו ניסיון:

לקבל אינפורמציה עבור שאלה מאוד ספציפית. 

למשל, ״היכן יש מסעדה כשרה בניו יורק״? ״האם רכב אמריקאי צורך יותר דלק מרכב יפני?" חברות חכמות מבינות שכדי להביא תנועה מאסיבית ורלוונטית לאתר שלהן, ולשפר את דירוג האתר שלהם במנועי חיפוש בעולם, חשוב להעלות מאמרים בעקביות וברמה שבועית (לפחות!).

לפתור בעיה