חשיבות כתיבת בלוגים כחלק מקידום בינלאומי

חשיבות כתיבת בלוג באנגלית

בלוגים. נשמע כמו עוד משהו שעושים כי "חייבים". אבל בלוג הוא אינו סתם עוד לבנה על הקיר, another blog on the wall, מדובר באחד הדברים היותר חשובים לאסטרטגיית התוכן שלכם. 

אז בואו נדבר על יתרונות הבלוגים באנגלית עבור האתר שלכם. 

אז מה זה בלוגים? 

בלוגים הינם סדרת כתבות, מאמרי דעה או נכסי תוכן שכתובים במטרה להציג נושאים הקשורים לעולם המושגים של החברה, או של התעשייה אליה החברה משתייכת. הבלוגים הם דרך מאוד אפקטיבית להעביר תוכן רענן ועדכני – בדיוק כמו הבלוג הזה! אבל לעדכן את הקהל מטרה שלכם זה רק ההתחלה, הערך הגדול הוא אתר מקודם במנועי החיפוש הבינלאומיים, כגון גוגל או בינג. זה נעשה על ידי שימוש במספר טכניקות תוכן הכוללות הטמעת קישורי תוכן רלוונטיים, כך שכשהאלגוריתמים של מנועי החיפוש יסרקו את האתר, הם ידרגו את רמת התוכן והתועלת שהוא יכול להעניק לגולשים.

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

בלוגים עוזרים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש 

שיווק נועד לייצר לידים ולקדם את הפעילות העסקית של חברות. כשמייצרים בלוג – בין אם מדובר על 600 מילים (המינימום הנדרש) ל 1,000 או 1,500 מילים (במקרה של בלוגים ארוכים), הוא ״מאנדקס״ את העמוד באתר שלכם, מה שנותן לכם – ולמילות מפתח שאתם עושים בהם שימוש להיות מזוהים במנועי חיפוש. ככל שתופיעו יותר במנועי חיפוש, אתם תייצרו תנועה יותר גבוהה לאתר שלכם. בגוגל אוהבים מספר דברים: (1) תוכן עדכני (2) תוכן רלוונטי (3) תוכן שמייצר תנועה.

אלו יחסי גומלין שבין חברות ומנועי חיפוש. חברות צריכות את המנועים כדי שיגיעו לאתר שלהן, ומנועי חיפוש צריכים את החברות כדי שייצרו תוכן רלוונטי. 

מאמרים נוספים

בלוגים באנגלית מייצרים תנועה מלקוחות בינלאומיים לאתר

בלוגים באנגלית הם כלי אפקטיבי מאוד ליצירת לידים חדשים ממדינות בחו״ל, אבל גם כאלה שמייצרים מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות שחוזרים לצרוך עוד תוכן מקצועי. התנועה המתמדת והחוזרת של הלקוחות באה לידי ביטוי בפרקטיקת הדיוור, למשל: אם לקוח רשום אצלכם ברשימת הדיוור, מיד לאחר פרסום הבלוג אתם יכולים לשלוח דיוור באנגלית לרשימת הלידים הבינלאומיים שלכם. 

זאת מאחר ומידת הרלוונטיות של התוכן גבוהה. כך נצליח לבסס את מערכת היחסים טובה יותר, נייצר זכירות גבוהה ורמת מעורבות גבוהה. לקוחות פוטנציאליים לא תמיד מונעים לפעולה בפעם הראשונה (Call To Action). למעשה רוב הגולשים צריכים מספר פניות כדי להניע אותם לפעולה – וכאן הבלוג באנגלית, יעשה את העבודה. 

חשיבות בכתיבת בלוגים

בלוגים - אפשר להשתמש בכל מילת מפתח שתרצו

היתרון ביצירת בלוגים ביכולת להגיע למגוון מאוד רחב של נושאים. בניגוד לעמודים הפנימיים של האתר (העמודים הקבועים, כגון דף הבית, אודות וכו), בלוגים יכולים לכסות כל נושא שקשור לעולם המושגים של התעשייה שבו תרצו להיות מקודמים בה. דף האודות, דף הבית, עמוד המוצר שלכם מגביל את כמות המילים שתעשו בהם שימוש. ידוע שעמוד עם יותר מ 300 מילים הופך להיות ״כבד״ – בעיקר עבור הקורא. קופי טוב זה קופי שמצליח להעביר את המסר בשימוש המילים המינימאלי ביותר.

אבל בלוגים, הם הזדמנות מצויינת להרחיב לגבי מגוון אינסופי של נושאים. בואו ניקח אותנו – ThreeeDots כדוגמה. האתר שלנו מורכב מהעמודים הבאים:

דף הבית

תרגום אתרים לאנגלית

כתיבת תוכן שיווקי באנגלית

כתיבת תוכן באנגלית לאתרים

לוקליזציה

אודות

(ויש עוד כמה עמודים :-))

זה מכסה את הנושאים החשובים בתחום שלנו – כתיבת תוכן באנגלית – אבל לא מספיק כדי לעשות שימוש מאסיבי בכל מילות המפתח של התעשייה שלנו.

אם החברה שלכם משווקת לשוק הבינלאומי, בלוגים באנגלית הם התחלה, אמצע וסוף טוב עבורכם! נשמח לדבר איתכם לגבי בלוגים באנגלית ועל המטרות השיווקיות שלכם, ונדון בסוגי התכנים באנגלית הרלוונטיות אליכם.

לעוד מידע על ThreeeDots היכנסו ל  https://threeedots.co.il או תכתבו לנו marketing@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי