כותבים תוכן שיווקי באנגלית על אייפאד או טאבלט? GoodNotes – הפתרון האולטימטיבי לניהול תוכן ומידע

כותבים תוכן שיווקי באנגלית

ראיון עם גבריאל מאפליקציית GoodNotes העולמית 

בין אם אתם כותבי תוכן, קופירייטרים, מנהלי שיווק, או אפילו מאמני כדורסל, אנשים מכל תחום צריכים לכתוב. כתיבה היא חלק בלתי נפרד מהיום יום של כולנו. 

אנחנו בטרי דוטס, ככותבי תוכן שיווקי באנגלית עבור הלקוחות שלנו בישראל, מאוד נהנים מהשימוש היומימי באפליקציית GoodNotes. אם תפגשו איתנו (תמיד שמחים לפגוש את הלקוחות שלנו), אל תהיו מופתעים אם תראו אותנו מסתובבים עם אייפדים ו – Apple Pencil מקשקשים הערות ורשמים על מסכים דיגיטלים. כמי שעוסקים יום יום בכתיבת תוכן באנגלית, יוצא לנו לכתוב ולנהל כמויות נכבדות של תוכן ממספר מקורות בו זמנית.

לפני שאנחנו ניגשים לכתיבת בלוגים באנגלית, כתיבת אתרים, או ניוזלטרים לפלטפורמות כמו Mailchimp ו HubSpot, זה מצריך כתיבת בריף והעלאת רעיונות וקריאטיביות. רק אחרי השלבים האלו, אנחנו עוברים לכתיבת התוכן או הקופירייטינג באנגלית. 

ככותבי תוכן באנגלית, מה הביא אותנו לעבור לכתיבה דיגיטלית על Ipad

בעבר השתמשנו במחברות, נייר, עטים ועפרונות. כמו כולם. אבל בימים אלו של כמויות תוכן מאסיביות, שיתוף רעיונות, וצורך בכתיבה על מסמכים קיימים (כגון קבצי PDF, או תמונות), החלטנו להעביר את ההרגל הישן והמוכר לממשק דיגיטלי. ניסינו מספר אפליקציות כמו Notability, שהוא מצויין – אבל בסופו של דבר GoodNotes ניצח. לפחות עבורנו. 

אז בגלל שאנחנו אוהבים לפנק את הלקוחות שלנו במידע, פנינו ל – GoodNotes בכבודם ובעצמם בכדי לראיין גורם בחברה ולכתוב עבורכם את המאמר הזה. הם הסכימו בכיף! 

לכן, בין אם אתם מנהלי שיווק, כותבי כותבי תוכן, מנהלי מכירות בינלאומיים, עורכי דין או מנהלי כספים, אנחנו מקווים שהמאמר הזה יתן לכם מידע ראשוני על היתרונות בשימוש באפליקציה כמו GoodNotes. 

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

ראיון עם  גבריאל ג'ורדן מ - Good Notes

היי גבריאל. תודה שפינית לנו קצת זמן כדי לקיים את הראיון הזה. אנחנו בטרי דוטס כותבים תוכן שיווקי באנגלית עבור חברות בישראל שמשווקות לשווקים בינלאומיים. הלקוחות שלנו בישראל משתייכים לענף הייטק המפותח בישראל, ויצואנים לשווקים בעולם. רצינו לשתף את הלקוחות שלנו ביתרונות השימוש האפלקיציה שלכם. נשמח לשתף את התובנות שלכם ואם אפשר כמה טיפים ישירות מהאנשים ב – GoodNotes

———————————- 

שאלה: כמי שאחראי על הפיתוח העסקי והשיווק ב GoodNotes, אנחנו סקרנים לדעת איך הרעיון של פיתוח אפליקציה לכתיבה – שכתיבה נחשבת כפעילות בסיסית ואינטואטיבית עבור כל האנשים בעולם. היום זה נשמע טריוויאלי, אבל בהתחלה, נכנסתם לאזור שהוא מושרש עמוק אצל בני האדם – כתיבה על נייר. 

תשובה: הגרסה הראשונה של GoodNotes פותחה ב 2011, בזמן שהמקים והממציא של האפליקציה עדיין למד מתמתיקה באוניברסיטה באוסטרליה. כמויות המידע שכתב, וניהול המידע הביא אותו לחשוב ביצירתיות על פתרונות חדשניים. בפאן הטכנולוגי, הוא לא היה מרוצה ממה שהיה קיים אז בתחום, כי הדיו הדיגיטלי (Digital Ink) לא שיקף מספיק טוב את הדיו האמיתי. הרקע שלו במתמתיקה עזר לו לפתח את האלגוריטם לדיו ש״מפעיל״ את GoodNotes. 

שאלה: איך GoodNotes עוזרת למשתמשים שלה? נניח עבור כותבי תוכן באנגלית כמונו. 

תשובה: אפליקציית GoodNotes מחליפה את השימוש בעט ונייר לטובת הגרסה הדיגיטלית. היא מספקת אלטרנטיבה טובה ונוחה. כל מי שצריך להשתמש בעט ונייר במקום העבודה שלהם, בין אם זה סתם לרשום רעיונות, לכתוב הערות בפגישות עם לקוחות, להוסיף הערות על מסמכי PDF, יגלה ש – GoodNotes נותן מענה מהיר, יעיל ואינטואטיבי – הרבה יותר מאשר הגרסה שאנחנו מכירים מאז שהתחלנו לכתוב בכתה א'. אבל מכוון שאנחנו חיים בעולם דיגיטלי, השימוש בחלופה הדיגיטלית, מציעה לנו חסכון בתהליכים שבעולם האמיתי מאיטים את העבודה השותפת. למשל, סריקה, צילום, הדפסות, כתיבת הערות על מסמכים ואז לסרוק אותם, והגרוע מכולם – פקסים.

אפשר לזהות יתרון נוסף ביכולת לעבוד עם אייפד מחוץ למשרד. וכאן זה יכול לבוא לידי ביטוי עבור כותבי תוכן או קופירייטינג באנגלית. תוך כדי הליכה ברחוב אתם יכולים להזות משהו שיעלה רעיון לכתוב עליו. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצלם את אותו האלמנט ולכתוב הערות על המסך שיותר מאוחר יכנסו למאמר באנגלית או לפוסט ברשתות החברתיות. 

יש כל כך הרבה דברים שאפשר לעשות עם האפליקציה הזאת. למשל, הערות על בריף, הערות על מאמרים שהכותבי תוכן האנגלים שלכם יכתבו, סימון תמונות, מיון מאמרים ועוד! 

כל אלו הם רק ההתחלה של הפתרון שאנו מציעים. אנחנו מאמינים שיש עוד המון לאן להתקדם בעולם הזה.

מאמרים נוספים

תמונה של אפליקציית GoodNotes

שאלה: לפי דעתך, מה שלושת היתרונות של GoodNotes בהשוואה לתוכנות אחרות שיש בשוק כמו נוטביליטי

תשובה: אני לא אשווה בינינו ובין אפליקיציות אחרות כמו Notability, אבל אשווה בין נייר ועט המסורתי:

  1. זה חוסך המון זמן ומאמץ 
  2. זו שיטה הרבה יותר גמישה וורסטילית. למשל, בזמן שאתם משתתפים במצגת או הרצאה, אפשר פשוט לפתוח את מצלמת ה IPad, לצלם תמונה של שקף ממצגת ותוך כדי לכתוב הערות על גוף התמונה 
  3. השימוש בכתיבה אלקטרונית הרבה יותר מאורגנת מאשר שימוש במחברות. הכל נמצא במקום אחד, ונשמר במקום הזה. המשתמשים יכולים למיין את המחברות לפי קטגוריות, שלעולם לא ילך לאיבוד   
  4. חיפוש לפי מילים הרבה יותר מהר ויעיל מאשר למצוא משהו שכתבת באחת המחברות שלך בעבר 

שאלה: מי המשתמשים העיקריים של GoodNotes? 

תשובה: הרבה מהמשתמשים שלנו הם סטודנטים באוניברסיטאות או אנשי עסקים ומנהלי שיווק. תודות לוורסטיליות של האפליקציה, ולפשטות שלה, קהל המשתמשים מגוון יותר ממה שתכננו, ולאורך הזמן אנחנו נחשפים לעוד סוגי משתמשים. זה נהדר. 

שאלה: האם יש לכם חזון איך כתיבה עם האפלקיציה שלכם תהיה בעתיד? 

תשובה: כתיבה, או יצירת תוכן על ידי שימוש בעט – או Apple Pencil שמחכה עט (עיפרון ליתר דיוק), תמשיך להיות הדרך המדוייקת והישירה להביע את מה שמתרחש במוחו של אדם. זה לא ישתנה. העתיד יפתח הזדמנויות חדשות, כמו אלו ש GoodNotes מספקת. למשל, שיפור היכולת של text to speech, הפיכת פונטים מכתב יד רגיל, איורים דיגיטליים, ומי יודע – אולי בעתיד המאוד רחוק, קריאת מחשבות? 

שאלה: אם יש תכונה (feature) אחת שהיינו רוצים לשפר בכתיבה דיגיטלית, זאת התחושה של מגע עם נייר אמיתי. האם אתם חושבים שזה משהו שיהיה ניתן להשיג בעתיד? 

תשובה: יש כבר פתרונות נחמדים לזה, כמו כיסויים שמדמים נייר, אבל החלק המהותי שעוד דורש עבודה זה בדיו הדיגיטלי לדעתי. הוא חייב להיות מועבר באופן ישיר על המסך כמו על נייר אמיתי. לכן אני חושב שמעיבר לתוכנה הנהדרת שלנו, חברות צריכות להתחיל לחשוב על לפתח חומרה שתרגיש ותראה כמו נייר. רק זה יתן את כל המענה הכולל.  

גבריאל, תודה רבה שהתראיינת אצלינו בטרי דוטס. מאוד מעניין לראות לאן כתיבת תוכן יכולה להתקדם בעתיד הלא רחוק. אנחנו מקווים שהמאמר הזה יעזור לקהל הקוראים והלקוחות שלנו להבין את היתרונות בשימוש באפליקציית – GoodNotes. ככותבי תוכן באנגלית, מאז שהתחלנו להשתמש באפלקיציה, אנחנו לא רואים דרך חזרה לכתיבה על נייר רגיל. 

גילוי נאות: אנחנו בטרי דוטס לא מקבלים עמלה או כל תשלום מגורם כלשהו על הראיון הזה שקיימנו עם חברת GoodNotes. הרעיון למאמר עלה במטרה להעביר מידע ללקוחות וקהל הקוראים שלנו, ולא מעיבר לזה 🙂 מקווים שנהנתם!  

לעוד מידע על האפלקיציה, תבקרו ב – https://www.goodnotes.com

אם אתם צריכים תוכן שיווקי באנגלית לאתר שלכם, לדיוורים ישירים, כתיבת מאמרי בלוג, או תוכן שיווקי באופן כללי – נשמח שתיצרו איתנו קשר ב:  

https://threeedots.co.il

tal@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי