החשיבות בכתיבת בלוגים באנגלית

Untitled design

בלוגים. נשמע כמו עוד משהו שעושים כי "חייבים". אבל בלוג הוא אינו סתם עוד לבנה על הקיר, another blog on the wall, מדובר באחד הדברים היותר חשובים לאסטרטגיית התוכן שלכם. 

אז בואו נדבר על יתרונות הבלוגים באנגלית עבור האתר שלכם. 

 

אז מה זה בלוגים? 

בלוגים הינם סדרת כתבות, מאמרי דעה או נכסי תוכן שכתובים במטרה להציג נושאים הקשורים לעולם המושגים של החברה, או של התעשייה אליה החברה משתייכת. הבלוגים הם דרך מאוד אפקטיבית להעביר תוכן רענן ועדכני – בדיוק כמו הבלוג הזה! 

אבל לעדכן את הקהל מטרה שלכם זה רק ההתחלה, הערך הגדול הוא אתר מקודם במנועי החיפוש הבינלאומיים, כגון גוגל או בינג. זה נעשה על ידי שימוש במספר טכניקות תוכן הכוללות הטמעת קישורי תוכן רלוונטיים, כך שכשהאלגוריתמים של מנועי החיפוש יסרקו את האתר, הם ידרגו את רמת התוכן והתועלת שהוא יכול להעניק לגולשים. 

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

בלוגים עוזרים לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש 

שיווק נועד לייצר לידים ולקדם את הפעילות העסקית של חברות. כשמייצרים בלוג – בין אם מדובר על 600 מילים (המינימום הנדרש) ל 1,000 או 1,500 מילים (במקרה של בלוגים ארוכים), הוא ״מאנדקס״ את העמוד באתר שלכם, מה שנותן לכם – ולמילות מפתח שאתם עושים בהם שימוש להיות מזוהים במנועי חיפוש. 

ככל שתופיעו יותר במנועי חיפוש, אתם תייצרו תנועה יותר גבוהה לאתר שלכם. בגוגל אוהבים מספר דברים: (1) תוכן עדכני (2) תוכן רלוונטי (3) תוכן שמייצר תנועה.

אלו יחסי גומלין שבין חברות ומנועי חיפוש. חברות צריכות את המנועים כדי שיגיעו לאתר שלהן, ומנועי חיפוש צריכים את החברות כדי שייצרו תוכן רלוונטי. 

מאמרים נוספים

בלוגים באנגלית מייצרים תנועה מלקוחות בינלאומיים לאתר

בלוגים באנגלית הם כלי אפקטיבי מאוד ליצירת לידים חדשים ממדינות בחו״ל, אבל גם כאלה שמייצרים מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחות שחוזרים לצרוך עוד תוכן מקצועי. 

התנועה המתמדת והחוזרת של הלקוחות באה לידי ביטוי בפרקטיקת הדיוור, למשל: אם לקוח רשום אצלכם ברשימת הדיוור, מיד לאחר פרסום הבלוג אתם יכולים לשלוח דיוור באנגלית לרשימת הלידים הבינלאומיים שלכם. זאת מאחר ומידת הרלוונטיות של התוכן גבוהה. 

כך נצליח לבסס את מערכת היחסים טובה יותר, נייצר זכירות גבוהה ורמת מעורבות גבוהה. לקוחות פוטנציאליים לא תמיד מונעים לפעולה בפעם הראשונה (Call To Action). למעשה רוב הגולשים צריכים מספר פניות כדי להניע אותם לפעולה – וכאן הבלוג באנגלית, יעשה את העבודה. 

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי