כתיבת מאמרים באנגלית כמו השקעה מניבה

כתיבת מאמרים באנגלית כמשל להשקעה מניבה

איך הופכים כתיבת מאמרים באנגלית לעסק מניב?

איך מרוויחים מיליארד שקל בחודש?

אם ניתן לכם שקל אחד ביום הראשון בשל חודש נתון, כמה כסף יהיה לכם בסוף אותו חודש?

החישוב קל – 31 ₪ (אלא אם זה חודש בן 30 ימים אז יהיה לכם 30 ₪).

אבל אם ניתן לכם שקל אחד ביום הראשון של החודש אבל נכפיל את הסכום ביום השני, ונכפיל ביום השלישי (דהיינו, 2-4-8-16) וכן הלאה עד סוף החודש. בלי להשתמש במחשבון, כמה נראה לכם שיהיה לכם ב 31 לחודש?

תקחו את הזמן אנחנו מחכים 🙂

……………………………..

התשובה היא 2.1 מיליארד שקלים (2,100,000,000)! כן כן, זה לא טעות, התכוונו למילה מיליארד.

יועצי השקעות ואנשים שמתמחים בהכנסה פאסיבית, משתמשים בדוגמה הזאת כדי להסביר את הקסם של compound effect, צמיחה אקספוננציאלית מרווחי השקעות. אנחנו קוראים לזה קסם, כי הכל מתחיל כשהקו הלינארי מפסיק לצמוח בצורה ״רגילה״ ועובר לקפיצות מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת!

ראו איור של exponential growth.

אבל מה הקשר בין החלום של רובנו להיות מיליונרים הנהנים מהכנסה פאסיבית לכתיבת תוכן שיווקי באנגלית?

כמות ואיכות המאמרים באנגלית

אתר מקודם הוא אתר שעושה כסף לעסק. 

כדי לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש בעולם, אין מנוס – האתרים שלנו צריכים להציע כמויות גדולות של תוכן שיווקי. אבל זה לא מספיק, התוכן צריך להשתמש בביטויים ומילות מפתח שאנשים באותו שוק היעד משתמשים כדי לחפש את מבוקשם ברשת.

אחרי כל זה, מאמרי התוכן צריכים להיות איכותיים עם דגש על הערך שהם נותנים לקהל הקוראים. 

בעולם האמיתי, לאתר A יש חמישה מאמרים שכתובים באנגלית מצויינת. המאמרים מכסים כמה מהביטויים החזקים במנועי החיפוש. זה נחמד, זה טוב, אבל לא יקח את האתר רחוק.

אתר B, מעלה כל חודש 8 מאמרים בלוג, כל מאמר ישתמש ב 1000 מילים. בסוף שנה, האתר הזה יאחסן 96 מאמרים ויעשה שימוש ב 96,000 מילים. אתם מבינים את ההבדלים במספר הביטויים, מילות מפתח, הפתרונות שאתר B מציע לקהל שלו ברמה האינפורמטיבית לעומת אתר A. 

מספרים 

אתר A – העלה 5 בלוגים ולא מתמיד בהעלאת מאמרי בלוג חדשים 

אתר B – מעלה כל שבוע 2 מאמרי בלוג 

כמות בלוגים בסוף שנה 

96

5

כמות מילים – תוכן 

96,000

5,000

קידום ב SEO 

35% יותר לפחות! (אם אין מישהו שמקדם אתר עבורכם)

זירו 

 

באנלוגיה ל – compound effect (צמיחה אקספוננציאלית) מהעולמות הפיננסיים, זה אומר שככל שתכתבו יותר מאמרים, והמאמרי בלוג באנגלית יצטברו מעל מאמרים קודמים, כאלו שנכתבו לפני שבוע, שבועיים, חודש וחודשיים, שנה ושנתיים – כך בצורה אורגנית אתם בקלות תעשו שימוש באלפי ביטויים, יותר תוכן לקוראים ועוד דפי URL שהמזחלות של גוגל יעברו עליהם. זה ממש אחד לאחד כמו להרוויח עוד תשואה על כספים שהצטברו לאורך השנים.

10% תשואה מניבה מ – 700,000 = 70,000 ₪, ו – 10% מחמישה שקלים = 0.5 ₪. 

זה כמו להשוות עציץ או גינה מלאת עצים. אפילו אם תשקו את העציץ כל יום במים, ויקבל הרבה שמש, אוויר ואפילו מוזיקת מוצארט – הוא לעולם לא יהפוך להיות גינה.  

ולכן, ככל שתעלו בהתמדה מאמרי בלוג באנגלית, האתר שלכם יקודם בצורה אקספוננציאלית בשוק הבינלאומי. 

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

כמות ואיכות הלידים שמגיעים לאתר

אנחנו לא מכירים חברות ומותגים שמעלים מאמרי בלוג לאתר שלהם לשם העלאת המאמר. הסיבה הראשונה שמעלים מאמרים באנגלית היא באמת כדי לתת ערך עבור קהל הקוראים שלהם, כי ללא זה, לא יקראו את המאמרים מלכתחילה וזה מאבד את כל הרלוונטיות. תזכרו, Google סופר את הדפים הפעילים (active URL pages), אבל גם את הדפים הלא פעילים באתר.

אנחנו משווים את מספר ואיכות הלידים לתשואה שנתית. אם יש באתר שלכם רק חמישה מאמרי בלוג, זה יוכל ״למשוך״ כמות קוראים מוגבלת. חמישה ממארי בלוג יכולים לכסות כמות מסויימת ומוגבלת של מילות מפתח – בדיוק כמו שכמות מוגבלת של כסף, גם אם תביא לתשואה מרשימה של 20%, לא תהפוך אותכם למיליונרים – כך כמות מוגבלת של חמישה מאמרי בלוג לא יקחו את האתר שלכם למקום הרצוי.

וזה כל הרעיון.

העלאת מאמרים באנגלית לאתר שלכם כל שבוע, כל חודש במשך שנים – תגדיל את קהל הקוראים שלכם בהדרגתיות (אורגנית), עד שתביא לקפיצה אקספוננציאלית (ולא לינארית)… חברות מגיעות לזה אבל הן חייבות להתמיד, להשקיע ולתת תוכן איכותי כל הזמן!למה זה קורה? למה דווקא כתיבה מאמרים באנגלית?
כי כל עוד אתם כותבים תוכן שיווקי שרלוונטי לקהלים שלכם, זה מה שיחזיר אותם לעוד. זה כל הרעיון – לכתוב תוכן שיווקי חוזר ורלוונטי לקהל מטרה, שיביא לעוד קהל, וככל שתעלו עוד תוכן רלוונטי, ואותו קהל ישתף עם עוד קהל וכן הלאה וכן הלאה.

זוכרים? שקל ביום? כך תעלו בלוג או 2 בשבוע.

מאמרים נוספים

השקעה שיווקית ולא הוצאה שיווקית

יש הבדל גדול בין שני השקעה והוצאה, ולפעמים, הדרך שבה אנחנו מספרים לעצמנו את הסיפור, משפיע על קבלת ההחלטות שלנו.

בוא ניקח לדוגמה את הקלף רוקי (Rookie Card) של מייקל ג'ורדן ששווה בין 10,000 ₪ ל – 100,000 ₪. אונקיית זהב של מטבע מייפל ליף קנדי (Canadian Maple Leaf Gold Coin) עולה מעל 8,000 ש״ח (בישראל). קשה לראות את עצמנו מוציאים סכומים כאלה על קלפים, מטבעות או אומנות.
אבל כשמשנים את התפיסה והטרמינולוגיה בהאם, ורואים ב״הוצאה הכספית״ הזאת כהשקעה מניבה – יהיה קל לרכוש קלפים או מטבעות. בסופו של דבר, ערכם אמור לעלות.

זה מה שאנחנו ממליצים לכם, מנהלים ומנהלות שיווק, כותבי תוכן, יזמים – לגשת לכתיבת תוכן באנגלית כמשקיעים באתר של עצמכם, ולראות את ההשקעה החוזרת בצורת קליקים, כניסות לאתר, המרות (בניגוד להשקעה בקמפיינים, זה כבר נושא אחר. קמפיין שיווקי ממומן לא מקדם את האתר – הוא מביא לידים לדפי נחיתה ובדרך כלל לא לאתר הראשי – לכן האתר הראשי אינו מקבל נקודות SEO, אבל לא נכנס לזה בשלב זה).

כשאתם משקיעים באתק שלכם, ומעלים 8 מאמרי בלוג באנגלית כל חודש, אתם בעצם מוסיפים דפי URL עם כותרות, כותרות משנה וביטויים שיהיו באתר שלכם לעד! התוכן השיווקי הזה תופס מקום ברשת, ובסופו של דבר יקדם את האתר שלכם בהדרגתיות (אורגנית) עד שתגיעו לעמוד הראשון ב Google עבור ביטוי מסויים. אין משהו אחר, או יותר טוב שאתם יכולים לעשות עבור קידום האתר שלכם, למעט תוכן שיווקי באנגלית.
כסף לא יעזור במקרה הזה.

כתיבת מאמרים באנגלית - חובה להתמיד בתדירות העדכונים

האתר שלכם הוא הנכס הדיגיטאלי שלכם

אנחנו נחזור ונגיד את זה שוב ושוב, האתר שלכם הוא הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר עבור המותג והעסק שלכם. אנחנו גם נזכיר שפייסבוק, טוויטר, או כל רשת חברתית אחרת אינה נכס דיגיטלי של חברה, כי ביום שיסגרו את פייסבוק, או ביום שפייסבוק תהיה פחות רלוונטית (יש המון רגולציות שמקשות על פרסום בפייסבוק), כך גם המותג שלכם יאבד את ערכו. פייסבוק שייכת למארק צוקרברג ולא לכם. האתר אינטרנט, כן.

בונוס!

הנושא של Compound Effect קיים בטבע (לצערנו עברנו שנתיים+ קשות עם הקורונה ושמענו לא מעט את המושג התפשטות אקספוננציאלית של הוירוס).

לפני מספר שנים איש העסקים Darren Hardy כתב ספר שנקרא The Compound Effect, שמסביר את הרעיון הפשוט מאחורי זה. המושג הזה רלוונטי לכסף בהשקעות, אימונים לספורט, רכישות נכסים וגם במקרה שלנו של קידום האתר במנועי חיפוש.
הנה לינק לספר The Compound Effect. לא, אנחנו לא עושים עמלות או כל שיתוף פעולה שיווקי עם דארן, אנחנו פשוט אוהבים לשתף את קהל הקוראים שלנו במידע.

אודות ThreeeDots

אנחנו בטרי דוטס כותבים מאמרים ותוכן שיווקי באנגלית עבור חברות שמבינות את החשיבות בתוכן איכותי ומגוון באתר שלהם. אנחנו דוברי אנגלית שפת אם ומגיעים מעולמות השיווק הבינלאומי. אנחנו חיים את הקודים התרבותיים של קהלים דוברי אנגלית בחו״ל, ונשמח לעבוד יחד איתכם על הפרוייקט שלכם.

מוזמנים לבקר אותנו ב https://threeedots.co.il או תכתבו לנו ל marketing@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי