מאמרים באנגלית – הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש

מאמרים באנגלית לקידום האתר

מאמרים באנגלית, הידועים כ״מאמרי בלוג״ או פשוט ״בלוגים באנגלית״ הם הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש בעולם. ללא מאמרי בלוג באנגלית, לא תהיה דרך אפשרית לקדם את האתר שלכם במנועי חיפוש – כי 90% מקידום אתרים נעשה על ידי הטקסט הכתוב – ביטויים ומילות מפתח.

המאמר הזה יעניין מנהלי שיווק וחברות שפונות לשוק הבינלאומי ורוצות שהאתר שלהן יהיה נוכח ומונגש לקהלים שלהם בשווקים אלו. כשיוצר מ 25% מהאתרים בעולם בשפה האנגלית, חשוב להבין מדוע מאמרים הם הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם בזירה תחרותית זו.

וזו הסיבה השנייה שכתבנו טת המאמר הזה – כדי להוביל בשוק השיראלי בכל הקשור לתוכן באנגלית, קופירייטינג באנגלית וכתיבת אתרים באנגלית עבור השוק הבינלאומי :-). אבל נלמד שהלקוח בא קודם ולא מנועי החיפוש, וכך גם המערכת יחסים שלנו איתכם היא במקום הראשון.

מאמרים באנגלית משרתים את המודל העסקי של Google

לפני מנועי חיפוש, לפני Google או Bing, המערכת יחסים עם הלקוחות שלכם היא במקום הראשון עבור המותג שלכם – וכל מותג בעולם. אבל חשוב מאוד להבין איך מנועי החיפוש כמו גוגל עובדים. הם לא יכולים לגבות כסף מחברות (כמו שלכם) ללא קוראים שמחפשים את מבוקשם ברשת. כל חיפוש (search query) היא ניסיון של אנשים למצוא תשובות לשאלות שלהם. כיום יש בערך 10 מיליארד חיפושים ביום!

חשוב לזכור שהגולשים ברשת לא קמים בבוקר וחושבים על מנועי חיפוש או על תוכן שיווקי. הם חושבים על היום יום שלהם, על הבעיות וכמו כולנו, הם פשוט יחשפו תשובות לשאלות שלהם – במובן הכי בסיסי. אז מה הם עושים? ״נבדוק בגוגל״.

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

מתוך המציאות וההבנה הזאת אנו ניגשים לכתיבה שיווקית שאמורה לייצר מענה לשאלות שלהם search queries. וככל שהמותג שלכם יענה לשאלות ויספק על ידם פתרונות לאנשים, אתם בעצם מרגילים אותם שהמותג שלכם – או האתר שלכם הוא המקור הטוב ביותר לחזור אליו. 

ומנועי החיפוש לומדים את ההתנהגות של הקוראים באתר שלכם, סורק איזה מאמר הביא יותר תנועה מאחרים וכיו״ב. Everything counts. ובמובן הפשוט ביותר, לשרת את האינטרסים של Google, זה בעצם לשרת את האינטרסים של הלקוחות שלכם – על ידי כתיבת תוכן איכותי!

מאמרים באנגלית מכסים נושאים שהאתר שלכם אינו יכול

אתרים באנגלית (או בעברית או כל שפה אחרת), מכסים את כל הנושאים שרלוונטים עבור העסק והמוצרים שמוצעים על ידו. ולכן, מעיבר לדף הבית אתרים מכילים דפים פנימיים (עמודי שירות) שמכסים על כל סוגי השירותים והמוצרים שיש למותגים להציע. 

עם זאת…. 

עמודים פנימיים באתרים בדרך כלל לא עוברים את ה 350 – 400 מילים, כי אנשים פשוט ינטשו אותו. לכן, אנחנו כותבים תוכן שיווקי לאתרים בצורה מאוד מדוייקת – ובשיטה שנשענת על נוסחאות כתיבה שמגיעות מעולם הקופירייטינג וכתיבת תוכן שיווקי. על ההבדלים בין קופי ותוכן אפשר לקרוא את מאמר שמבדיל בין קופירייטינג ותוכן שיווקי.

דפי האתר מורכבים מהדברים הבאים:

  • כותרת חזקה ומושכת
  • תמונת באנר
  • כותרות משנה
  • פסקאות קצרות
  • תמונות נלוות לפסקאות

מאמרים נוספים

כל זה טוב ויפה, ומשרת את המטרה הראשית של האתר, שזה להביא ללידים ולהמיר אותם ללקוחות משלמים! המרות (conversions) זה דבר מאוד חשוב, אם לא הכי חשוב, אבל זה לא נותן את מה שמאמרים באנגלית נותנים – וזה אינפורמציה שתענה לשאלות רבות של אנשים וגם לא תייצר מעורבות (engagement) עם הלידים שלכם. מה לעשות, אנשים לא אוהבים שמוכרים להם כל הזמן – רק חלק מהזמן. ככה גם אתם פועלים, וחשוב להתייחס ללידים שלכם באותה מידה.

מאמרים באנגלית (שמאוחסנים בעמודי בלוג) הינם לכל הפחות 800 מילים לכל מאמר, וזה מאפשר למותגים וחברות להיכנס לרזולוציה גבוהה יותר בנושאים מסויימים. זה נותן עומק ומימדים נוספים, כניסה לניואנסים שמעניינים את קהל המטרה שלכם וכך מייצר דיאלוג לדיאלוג חיובי עם הלידים שלנו (על ידי השארת הודעות והשארת תגובות בבלוג).

התוכן השיווקי בעמודים הפנימיים באתר לא יכולים להגיע לרמה כזאת של רזולוציה – וגם לא אמורים! ולכן חשוב לשמור על היחסיות בין אתר ואזור הבלוג באתר.

מאמרים באנגלית ככלי למיתוג עסקים

מאמרים באנגלית והשימוש במילות מפתח

מאמרים באנגלית מצויינים לקידום האתר שלכם במנועי חיפוש מכוון שהם מרחיבים על נושאים. כשכותבים מאמר בן 1000 מילים, זה מאפשר לכותבי תוכן לעשות שימוש עשיר במילות מפתח (keywords) וביטויים בנושאים שמעניינים את קהל המטרה שלכם. הרי בסופו של דבר אתם תכתבו מאמרים באנגלית שרלוונטים ללקוחות שלכם – והם יבחינו זאת על ידי הזדהות עם ביטויים מסויימים.

אבל…

אבל מעיבר להזדהות האנשונית עם טרמינולוגיה או ג'רגון של חברה, לא פחות חשוב המטרה שלנו להגיד למנועי החיפוש של Google – שזה אנחנו ואלו הנושאים שאנחנו מובילים בענף שלנו.

מנוע החיפוש של Google הוא לא בן אדם. הוא לא באמת קורא את כל התוכן שכתוב באינטרנט. האלגוריטם של גוגל ״נתקל״ במילות מפתח וביטויים שמשוייכים לתעשיות מסויימות ועושה אחד ועוד אחד. זה לוקח שבועות ולפעמים חודשים עד שהוא מקשר ומדרג, אבל כשהוא ״נתקל״ שוב ושוב באותם המילות מפתח, הוא ידע לאנדקס (to index) את האתר שלכם ולדרג אותו בהתאם.

על מנת להרחיב ולהעמיק את השימוש במילות מפתח, כתובת מאמרים באנגלית של 1000 מילים שמפורסמים כל שבוע בהדרגתיות יקדמו את האתר במנועי חיפוש בעולם. תעשו את החישוב בעצמכם:
4 מאמרים בחודש = 4000 מילים בחודש = 50,000 מילים בשנה… כמה ביטויים ומילות מפתח אפשר להכניס בכמות כזאת של מילים? ולכן מאמרים מאוד חשובים.

מאמרים באנגלית ממצבים את המותג שלכם בשוק הבינלאומי

חשבתם פעם מה זה מיתוג ברשת? 

התשובה הקצרה היא אתר מקודם במנועי החיפוש. יש הבדל תפיסתי כשנתקלים באתר בעמוד הראשון ואלו שבתחתית העמוד השלישי בגוגל. ולכן, מיתוג של אתר = אתר מקודם. 

מאמרים באנגלית הם לא רק כלי לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש בעולם, הם כלי מיתוגי ומיצובי עבור המותג שלכם. מאמרים כתובים בצורה חופשית יותר כי הכתיבה בהם הרבה יותר ״אוורירית״ ולא פורמלית, בהשוואה לכתיבת המיקרוקופי (microcopy) באתר שלכם, שמטרתו להניע לפעולה.  

מיצוב ומיתוג לא נעשה רק על ידי לוגו יפה שמשקף את ערכי המותג. 

מיצוב ומיתוג לא נעשה רק על ידי קופי שמתאים לאופי המותג, או דרך רמת השירות שאנשי השירות נותנים ללקוחות. גם, אבל לא רק!  

מאמרים באנגלית לקידום במנועי החיפוש

מכוון שמאמרי בלוג באנגלית מרחיבים על נושאים שרלוונטים לעולם המושגים של קהל המטרה שלכם, הם משמשים ככלי מיצובי ומיתוגי. 

תחשבו מה הביא את הלידים לאתר שלכם מלכתחילה… עניין בנושא מסויים. 

מה אתם מחפשים כשאתם גולשים ברשת? בדרך כלל נושאים שמעניינים אותכם – וכשתתקלו במאמר בבלוג שמדבר אליכם, הוא בעצם ממצב את המותג שמעניין אותכם. 

אם אתם מיבאים אופניים, תשאפו להיות אוטוריטה בתחום האופניים ותכתבו מאמרים שמכסים מכלול של נושאים סביב אופניים. 

אם אתם בתחום הסייבר, תגייסו כותב או כותבת תוכן שמבינים טכנולוגיה וכך תמצבו את המותג שלכם כמובילה בתחום. 

תשתמשו במאמרים כדי למצב את המותג שלכם, לדבר על נושאים ש״צפויים״ על ידי קהל הלקוחות שלכם. 

לסיכום: כתיבת מאמרים בלוג באנגלית הם הדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם בשוק הבינלאומי ובמנועי החיפוש שחושפים אותכם לקהלים שלכם בשווקים ברלוונטים לכם. מאמרים עושים שימוש במילות מפתח ומנועי החיפוש צמאים לזה. ללא הטקסט הכתוב, קשה מאוד אם לא בלתי אפשרי לקדם אתרים. המודל העסקי של Google או Bing נשען על תוכן כתוב ולכן אין למותגים את האפשרות להפסיק לפמפם עוד תוכן באתר שלהם. 

אם חשוב לכם שהאתר שלכם יהיה מדורג גבוה במנועי החיפוש בעולם, נשמח שהכותבי תוכן שלנו ב ThreeeDots יכתבו עבורכם.

לעוד מידע עלינו אפשר לבקר אותנו ב https://threeedots.co.il או לכתוב לנו marketing@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי