מדוע תוכן שיווקי באנגלית חשוב למיתוג של העסק שלכם בשוק הבינלאומי? 

מיתוג

כדי להסביר באפקטיביות מדוע תוכן שיווקי באנגלית נחוץ לתהליך המיתוג הבינלאומי של החברה שלכם, בוא נסביר בקצרה מה זה מיתוג.

מה זה תהליך מיתוג?

לפני שנסביר איך תוכן שיווק באנגלית חשוב לתהליך המיתוג שלכם, חשוב שנגדיר מה זה מיתוג (branding) – או מותג (brand).

תהליך מיתוג הינו התהליך של יצירת ערך תפיסתי חיובי ומשפיע של חברה, מוצריה או השירותים שהיא מספקת עבור הלקוחות שלה. ראו את הנאמנות העיוורת של לקוחות אפל, סוני פלייסטיישן או של טסלה. זה לא משנה אם יש עוד פלאפונים חכמים יותר מתקדמים, מתקפלים או דקים יותר בעלי מסך ענק – מבחינת הפריקים של Apple, רק הפלאפונים שלהם הכי טובים…

אם נאחד את כל האלמנטים שמרכיבים מותג > לוגו, עיצוב, בחירת תמונות, קופי ותוכן שיווקי אפקטיבי לאורך, תהליך המיתוג יעבור בהצלחה. אבל חשוב שנזכור שמיתוג זה לא רק הדברים שהלקוחות רואים (כגון לוגו, או סרטי אנימציה מגניבים ביוטיוב YouTube), כדי לייצר ערך תפיסתי, התוכן והקופי באנגלית משחקים תפקיד קריטי.

תוכן שיווקי מחזק את הערך של המותג שלכם

יותר ויותר עסקים נוטשים את הפרסום הקונבנציונלי (עיתונים, מגזינים, ואפילו תערוכות) לטובת קמפיינים ברשתות חברתיות. המסך הקטן כובש את המסך הגדול, רשתות חברתיות מחליפות שלטי חוצות – והאתגר של המפרסמים ממשיך להיות המיקוד של הפרסום בדיוק במקומות בהם הלקוחות מחפשים פתרונות לבעיות שלהם. ולכן, יותר חברות מקדישות חלקים יותר גדולים מהתקציב השיווק והמיתוג שלהם, לטובת יצירת תוכן שיווקי. תוכן שמוצע בחינם.

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

מיתוג נבנה לאורך זמן ושימוש נכון בתוכן באתרים ורשתות חברתיות היא הדרך האפקטיבית ביותר להעביר את הערך התפיסתי שהמותג שלכם מעוניין להעביר. אם התוכן השיווקי מועבר ומתוקשר טוב בכל הערוצים הדיגיטליים (פייסבוק, יוטיוב, טיקטוק, טוויטר, יוטיוב, אינסטגרם), הוא ייצר לכם לידים ויקדם את הדירוג של האתר במנועי חיפוש.

על ידי כתיבת תוכן באנגלית איכותית, תוכלו לכסות את כל תמהיל השיווק שלכם; כתיבת אתרים, דפי נחיתה, רשתות חברתיות, יחסי ציבור, מצגות ואפילו את הפיץ' המכירתי שלכם.

מיתוג

כתיבת תוכן שיווקי ככלי לשימור לקוחות  

אחד הדברים החשובים לכל עסק בישראל ובעולם, קטן כגדול, ביכולת שימור לקוחות ויצירת לקוחות חוזרים. להביא לקוחות חדשים זה חשוב מאוד – אבל זה מהלך מאוד יקר ובהחלט שואב את רוב האנרגיה. אבל מי שמצליח  לשמר לקוחות, זה המפתח לגדילה מתמדת של העסק לאורך זמן. וזה נעשה על ידי מיתוג נכון ואפקטיבי, אחרי הכל – הלקוחות חוזרים כי הם מאמינים ומתחברים למותג. 

זה גם מייצר תקציב שיווק הרבה יותר אפקטיבי ויעיל. 

מאמרים נוספים

אז מה אנחנו צריכים לעשות בפועל?

מייצרים תוכן באנגלית, איכותי ורענן. 

לדוגמה: כתבה (בלוג) שבועי (כמו הבלוג הזה), או דיוור ישיר (newsletter marketing) מאפשרים לקהל שלכם להיחשף לתוכן שמדבר אליהם. 

למשל אם תכנסו לאתר של חנויות קפה, תוכלו לקרוא אינספור בלוגים על הכנת קפה, מכונות קפה, היתרונות בשתיית קפה וכו.

דוגמה נוספת אפשר למצוא במותג המחברות האיכותי – Moleskine. אתם בטח חושבים כמה אפשר כבר לכתוב על מחברות? Think again. אם תכנסו לערוצי היוטיוב של Moleskine, תראו איך המשפיענים המגניבים שלהם מראים איך לייצר יומן טיולים, או אחרים שמלמדים איך לכתוב על המחברות כל מחשבה שעולה לראש.

זה למשל מהלך תוכן שיווקי גאוני – כי מנהל השיווק שלהם יכל פשוט לכתוב פוסטים על איכות המחברות עצמן וזהו. אבל תוכן מכירתי שכזה ממצה את עצמו מאוד מהר והערך שלו מוטל בספק על ידי הצרכן. הרעיון לייצר תוכן חכם, מעניין, מעודכן, רענן ועקבי – כזה בעל ערך שייצר אצל הלקוחות נאמנות ומעורבות גבוהה – כי זה המקום שבו נוצר החיבור הרגשי. 

יצירת תוכן שיווקי לפתרון בעיות

אתר מקודם מעלה בהחלט את הערך התפיסתי של המותג. מה אתם חושבים על החברות שנמצאות בעמוד הראשון בגוגל? כמובן, הן נחשבות לאמינות, וותיקות, כאלה שאין להן מה להסתיר. 

תאמינו או לא, אנחנו עושים שימוש במנועי חיפוש כדי למצוא פתרונות לבעיות שלנו (לא כדי לחפש מותגים – בהכרח). תנסו זאת בעצמכם! תכנסו לעשרת החיפושים האחרונים שביצעתם בגוגל ותראו מה חיפשתם: 

  • האם מגיע לי החזר מס? 
  • איך בונים כיסא מעץ למרפסת? 
  • איפה בתי המלון הזולים ביותר בלונדון?
  • איך מטפלים ברטיבות בבית? 
יצירת תוכן שיווקי לפתרון בעיות

וכאן התוכן משחק תפקיד קריטי בהקשר של קידום האתר שלכם. יצירת התוכן במקרה הזה, יענה לשאלות שהקהל שלכם מחפש בגוגל. ללא התוכן הזה, הרובוטים הקטנים של גוגל לא ימצאו אותו ולא ינגישו אותו למבקשי הפתרונות. ואם המתחרים שלכם יציעו את הפתרון לפניכם, או מגוון רחב יותר של תשובות לשאלות, הם ינצחו. באנגלית אומרים be there or be square.  

לכן חשוב לקחת בחשבון שתוכן בעל ערך משמש ככלי תחרותי מול המתחרים, ומחזק את המעמד המותגי שלכם בהתאם.  

התפקיד שלנו ב ThreeeDots, הוא לייצר עבור חברות תוכן באנגלית. אם אתם צריכים בלוגים, דיוורים ישירים, יחסי ציבור או פשוט לדבר איתנו על המטרות השיווקיות שלכם, נשמח לדבר איתכם. 

לעוד מידע על ThreeeDots היכנסו ל  https://threeedots.co.il או תכתבו לנו marketing@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי