מקרה בוחן: יצירת תוכן שיווקי באנגלית לקידום האתר במנועי החיפוש בשוק הבינלאומי

Hero Banner

אודות החברה

חברת IKOMG נותנת שירותי מדיה end-to-end עבור גופי שידור וספקי תוכן בשוק הבינלאומי. החברה מפיצה תוכן ומספקת פתרונות ללקוחות שלה, באמצעות שירות למגוון רחב של רשתות גלובליות ומקומיות.

המשימה שלנו לקידום האתר ככותבי תוכן שיווקי באנגלית

הלקוח פנה אלינו בבקשה לקדם את האתר באנגלית בשוק הבינלאומי. ישנם שחקנים מובילים בענף הזה, כנ״ל מובילים בדירוג במנועי החיפוש בארה״ב – והתחרותיות גבוהה. וכחברה קטנה הם חיפשו את הדרך היעילה ביותר לעלות בדירוג האתר במנועי חיפוש ולשמור על הובלה תחרותית בטווח הארוך.

לאחר מספר פגישות עם הלקוח, החלטנו על אסטרטגייה שתבוצע בשני שלבים:
אופטימיזציה של העמודים הפנימיים באתר SEO onpage optimization, שהיא יותר עבודה טכנית
כתיבת תוכן שיווקי באנגלית שיעשה שימוש במילות מפתח וביטויים

אופטימיזציה ותוכן שיווקי באנגלית

בשלב הראשון הקדשנו את שלושת החודשים הראשונים לטיפול טכני באתר; מהירות העלאת עמודים, טיפול בגודל הגופנים (Header 1, Header 2, Body Text), הקטנו את משקל התמונות וטיפלנו גם בעימוד האתר.

לאחר מכן עברנו לשלב השני. ביצענו מחקר מילות מפתח כדי להתחיל את עבודת כותבי התוכן באנגלית. הרעיון היה לכתוב תוכן שיווקי שיעשה שימוש בביטויים ומילות מפתח שיתחרו על דירוג האתר אל מול התחרות. זאת במטרה לסייע לאינדוקס עמודים במנועי החיפוש, ולקדם את האתר באופן כללי.

להלן הגישה שלנו לתוכן שיווקי באנגלית באתר:

  • שימוש בכותרות ותתי כותרות
  • שימוש בבולטים
  • שימוש במשפטים קצרים (לא יותר משלושה משפטים באורך של 20 מילים בעמוד)
  • שימוש בביטויים רלוונטיים לחיפוש (להשתמש בביטויי המפתח שמעוניינים לקדם)
  • לינקים פנימיים לתוכן קיים במקומות אחרים באתר
  • לינקים חיצוניים (רק על ביטויים שלא קשורים בכלל לתחום שלכם

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

תוצאות קידום האתר

לאחר שישה חודשים, שליש מהכניסות לאתר מגיעות מחיפושים אורגניים בגוגל!

שם המותג של החברה נמצא במקומות הראשונים במנועי החיפוש בשוק הבינלאומי.

נתונים מספריים

  • כמות הביטויים שאונדקסו ע"י גוגל: מעל 1,000
  • כמות הדפים שאונדקסו ע"י גוגל: 99
  • כמות ביטויים בעמוד ראשון:77
  • כמות ביטויים בעמוד ראשון מקום הראשון: 16

התוצאות מראות ששילוב בין  SEO onpage optimiztion  –  הפעילות הטכנית של SEO, ויצירת תוכן שיווקי באנגלית, מקדם אתרים בדרך האפקטיבית ביותר.

אנחנו ב ThreeeDots ממליצים לחברות כמו הלקוח שלנו, לקחת בחשבון את השילוב בין 2 האסטרטגיות על מנת לקדם את האתר שלהן בשוק הבינלאומי. 

לעוד מידע לגבי השילוב המנצח בין תוכן שיווקי באנגלית והדרכים בהם הוא יכול לקדם את האתר שלכם בשוק הבינלאומי אפשר לקרוא בבלוג: איך תוכן באנגלית מקדם אתרים במנועי חיפוש בעולם?

לביקור באתר ThreeeDots

ליצירת קשר: ariel@threeedots.com, tal@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי