מקרה בוחן: Tradyhat Case Study

Customer Hero Banner

איך תוכן שיווקי באנגלית הביא לעלייה של  37% בהורדות עבור אפליקציה בתחום ה SaaS.

אודות Tradyhat

חברת Tradyhat הוקמה כדי לעזור לבעלי עסקים שעובדים עם משקי בית; גננים, חשמלאים, אינסטלטורים, צבעים ובעלי תפקידים אחרים. האפליקציה שפותחה על ידי החברה מאפשרת לבעלי מקצוע אלו לנהל את העסק שלהם ״על הדרך״ ולחסוך מהם את הזמן לחזור למשרד לעבודה אדמיניסטרטיבית, ואפילו חוסך מהם להעסיק בעל תפקיד ייעודי למשימות אלו.

כאמור, האפליקציה מאפשרת להפיק חשבוניות על ידי שימוש פשוט בפלאפון הנייד שלהם, מיד לאחר שהעבודה בוצעה.

כחברה חדשה בזירה תחרותית, Tradyhat התמודדה עם המון אתגרים תחרותיים. ולכן, המטרה הראשונית שלנו הייתה להתרכז ביצירת בידול מול התחרות שלהם, ובמקביל לייצר עבורה משתמשים חדשים שיורידו את האפליקציה – כי מיתוג אמיתי בסופו של דבר, נעשה על ידי הובלה בנתחי שוק.

המשימה שלנו ככותבי תוכן באנגלית

המשימה שלנו ככותבי תוכן שיווקי הוא ליצור עניין אצל לקוחות פוטנציאלים (לידים) של החברה, להביא אותם לאתר וללחוץ על כפתור ההנעה לפעולה. בסופו של דבר, עסקים רוצים להפוך לידים ללקוחות משלמים ולזה דרוש תוכן איכותי ובעל ערך ללקוח.

זה עובד כך שהתוכן השיווקי יוביל לידים דרך משפך לידים שמתוכנן לפי מטרות החברה – דרך החלק העליון של המשפך (top of funnel) שבו נכנסים הלידים בפעם הראשונה, ועד לקצה התחתון של משפך הלידים (bottom of funnel) שבו מייצרים המרות.

הערה: הבעיה של רוב החברות שהן מנסות להגיע לשלב המרות לידים מוקדם מדי בתהליך – מיד עם כניסת הליד למערכת – אבל בשלב זה בדרך כלל הליד קר מדי ולא מעוניין. התפקיד שלנו לחמם לידים לפני שמביאים אותם להנעה לפעולה.
כשחקן חדש בענף תחרותי ובוגר, בנינו תוכן במטרה לשכנע אנשים להוריד את האפליקציה ואז לעשות בה שימוש חינם בשלב הראשון. אם הלקוחות יורידו את האפליקציה – בעלי העסקים יעשו מנוי מהצד שלהם (שזה מרכיב ההכנסה והמודל העסקי של החברה).

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

לאחר מספר פגישות עם הלקוח, הוחלט על תכנון אסטרטגייה תוכן שיווקי באנגלית כדי להשיג את היעדים הבאים:
– לייצר מודעות לאפליקציה (ולמותג)
– להפוך אותה לאוטוריטה בתחום (מיצוב) כדי לבדל מהמתחרים – אחרת הם נכנסים לאוקיינוס אדום ואי אפשר לנצח שם, בפרט בתחום ה SaaS
– להביא לידים שילחצו על כפתור ההורדה
התוכן השיווקי שכתבנו לחברה עזר ללקוחות להבין איך האפליקציה תסייע להם להתמודד עם הקשיים היומיומיים של ניהול עסק – בעיקר כשמנהלים מספר עובדים ועיסוקים מפרוייקט לפרוייקט. מצד שני, היא תלמד את הלקוחות איך בקלות אפשר להזמין בעל מקצוע שיעזור להם במלאכה ביתית.

החלטנו לרכז את כל המאמצים שלנו ביצירת קופי ותוכן בסגנון סטוריטלינג (Storytelling) על מנת לאפשר למשתמשים לראות את עצמם בתוך הסיפורים של אנשים רגילים. דיבורים על פיצ'רים וטכנולוגיה לא מעניינים את הלקוח כי הוא לא קם וחושב על זה בבוקר. ואם הלקוח לא קם וחושב על משהו באותו בוקר, אנחנו לא כותבים עליו. וזה נכון כמעט לכל החברות בכלל ולחברות בתחום ה – SaaS בפרט.

דוגמה של סיפור על Richard – כדי לייצר חיבור בין הלקוחות הפוטנציאלים ובעלי המקצוע:

תהליך בניית התוכן השיווקי עבור האפליקציה

כידוע, לאנשים היום אין קשב או יכולות ריכוז לאורך זמן, וזה אולי אחד האתגרים הגדולים ביותר עבור כותבי תוכן. כדי לבנות תבנית לסיפור (Story Plot) – איתרנו את נקודות החיכוך בין בעלי העסקים, בעלי המקצוע והלקוחות שלהם. 

החלטנו ביחד עם הלקוח, שנבנה עבורם אתר באנגלית – בעל עמוד אחד שיכיל את כל מה שהלקוחות שלו עשויים לחפש כשירצו את השירותים – עוד לפני שהם יורידו את האפלקציה. 

להלן סיוגי התוכן השיווקי:

תמונות
מקרי בוחן
סיפורי הצלחה
התוצאה!

תוכן שיווקי וקופירייטינג אמורים לעבוד ביחד בכדי להביא לתוצאה עסקית. בעולם הדיגיטלי, ובמיוחד בתחום ה SaaS – תוצאה עסקית נמדדת בשני מישורים; קליקים והורדות / התקנות.

התוכן השיווקי שכתבנו ייצר בשלב ראשון מעורבות (engagement) וגרם להם לראות את עצמם בתוך הסיפורים שכתבנו.

ככל שבעלי העסקים השתמשו באפליקציה, הם נחשפו לפונקציית החשבוניות הדיגיטליות והחלו להשתמש בהם יותר. אבל זה קרה רק אחרי שיחסי האמון נבנו.

התוצאה: האפליקציה של הלקוח שלנו הביא לעלייה של 37% בהתקנות אפליקציה! וזה תוך שישה חודשים!

לעוד מידע על  TradyHat אפשר לבקר באתר שלהם: https://www.tradyhat.com/#

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי