תוכן באנגלית – האם זו הדרך הטובה ביותר להתחרות בשוק הבינלאומי? 

content strategy

טוב, נתחיל בספויילר קטן, אין הבדל בין יצירת תוכן בעברית, מנדרינית או תוכן באנגלית. ההבדל היחידי הוא בשפה. אבל השאלה שלנו, מכל האסטרטגיות שיווק  הקיימות, האם אסטרטגיית תוכן היא הטובה ביותר להתחרות בשוק הבינלאומי? אז אם כבר התחלנו בספויילרים, התשובה לשאלה היא חד משמעית כן! 

הנה מספר סיבות מדוע כדא לכם לייצר תוכן באנגלית: 

קידום ואופטימיזציה האתר שלכם באנגלית

זה ברור שה – Joe הממוצע מוויסקונסן יחפש את השירות או המוצר שאתם מציעים באנגלית. Joe יחפש על  ידי שימוש במילות מפתח באנגלית, בלי שהוא יחשוב על  המושג ״מילות מפתח״. כאנשי שיווק, את זה אנחנו נעשהו באהבה גדולה. 

אם קיימת תחרות מקומית, וסביר להניח שיש מתחרים מקומיים שמשלמים יפה כדי להשיג את תשומת הלב של Joe, המטרה להוביל במספר מילות המפתח שיובילו לאתר שלכם. 

קידום ואופטימיציזה לאתרים, SEO, הוא נושא מאוד רחב, מורכב – אבל מצד שני יכול להיות מאוד פשוט אם מבינים מה גוגל רוצה מהחיים של האתר שלנו. 

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

אז מה גוגל בעצם רוצה?

גוגל רוצה שחברות ייצרו תוכן איכותי ומגוון עבור המשתמשים במנועי החיפוש שלו. הרי אנחנו (המשתמשים) לא משלמים עבור כל שפע התוכן שאנו קוראים באינטרנט בחינם… אבל אתם יודעים מה אומרים – ״כשמשהו בחינם, אתה המוצר״. וחברות, כמו שלכם, משלמות המון כסף כדי להשיג את תשומת הלב של המשתמשים על ידי קמפיינים שיובילו לקריאת התוכן שלהם – ואז ללחוץ על כפתור ״צור קשר״. As simple as that.  

 ולכן, הדרך הפשוטה והחשובה ביותר לקדם את האתר שלכם היא דרך יצירת תוכן בעל ערך, שיעניין את הקהל שלכם. 

תזכרו… 

כשהתוכן נכתב בדרך נכונה ומקצועית, על ידי מחקר מילות מפתח, האתר שלכם יחשף בהדרגה (בצורה אורגנית) במנועי החיפוש של גוגל.

כתיבת תוכן באנגלית

טוב, אז אתם בטח שואלים, איך מנצחים את התחרות בשוק הבינלאומי? 

  1. שימוש יותר מוגבר ונכון בתוכן שמכיל מילות מפתח שהתחרות עושה בהם שימוש 
  2. שימוש יותר מוגבר ונכון בתוכן שמכיל מילות מפתח שהתחרות אינה עושה בהם שימוש  
  3. יצירת דפים אסטרטגיים באתר שמביאים תנועה – כגון עמודי כתבות (בלוגים) או עמודים בתוך האתר 

ללא שימוש נכון במילות מפתח, ללא יצירת תוכן שבאמת נותן ערך ללקוחות שלכם, בעצם אומר שאתם לא באמת מתחרים. לפחות לא לפי גוגל, ותאמינו לנו הוא ידע את זה: 

  • גוגל סופר עמודים באתר שלא מביאים תנועה (משמע תוכן לא רלוונטי או עדכני) 
  • גוגל סופר דקות צפייה באתר (משמע האם האתר רלוונטי לקהל היעד)
  • גוגל סופר גלישה וקליקים בין דפי האתר (משמע האם האתר מייצר ״מעורבות״ engagement)

אם התחרות שלכם שם, אתם חיייבם להיות שם. אחרת הם יקחו את כל התנועה אליהם. 

מאמרים נוספים

להלן מפה שניתן להוריד בדו״ח ״מפת דירוגים של מתחרים״  מאתר  SEMRUSH – www.semrush.com (אם יש לכם מנוי כמובן – אנחנו עובדים איתם), שמראה לפי גודל העיגולים איך כל מתחרה בתעשייה מסויימת תופס נתחי שוק לפי מילות מפתח. ככל שהעיגול גדול יותר, הוא תופס שטח גדול יותר במילות המפתח – וזה אומר שהאתר הזה מביא תנועה אורגנית גבוהה יותר. וזה כבר ביזנס, לא צחוק.

מכוון שיחפשו את המוצר או השירות שלכם באנגלית, ההחלטה השיווקית הכי נכונה עבורכם היא (1) לבצע מחקר מילות מפתח באגנלית ובשוק היעד (2) לייצר תוכן שיווקי באנגלית שעושה שימוש נכון במילות מפתח (3) לייצר תוכן רענן ובעקביות. והרבה מזה.

position map

יצירת מעורבות ברשתות חברתיות באנגלית 

טוב זה לא סוד, כל העולם נמצא ברשתות החברתיות. מה גורם לאדם להגיב לפוסט או ללחוץ על כפתור ולהיכנס לאתר שלכם? 

תוכן מעניין שמושך תשומת לב ומייצר מעורבות (engagement). 

תחשבו שנייה, איזה קטעי וידאו אתם שולחים בקבוצות וואטסאפ המשפחתיות שלכם? 

בין אם הם מצחיקים, מרגשים או סתם משהו שחשבתם שיעניין את הקבוצה – תוכן בעל ערך הוא המכנה המשותף בין כולם. הוא מה שמניע אותכם לשתף. 

בקמפיין רשתות חברתיות, בין אם מדובר בטיק טוק, פייסבוק, אינסטגרם, לינק אין או יוטיוב, הקהל מטרה שלכם לא נכנס לשם כדי שימכרו לו כל היום. לכן, לא מדובר בתוכן מכירתי שדוחף את המוצר בכל הזדמנות. 

להיפך!

אתם רוצים לייצר תוכן מעניין ומגרה מעולם המושגים של הקהל, כי זה מה שיגרום להם ללחוץ על הכפתור ולהיכנס לאתר שלכם. 

למרות שיש עוד סיבות, שתי הסיבות הנ״ל בלבד כבר מספיקות כדי שנבין את חשיבות השימוש בתוכן השיווק באנגלית כדי לנצח בשוק הבינלאומי.

אסטרטגיית תוכן באנגלית לשווקים בינלאומיים? לא מחוץ לעולם הזה  

הצגנו בפניכם מספר דרכים לשימוש באסטרטגיית תוכן באנגלית על מנת להשיג תוצאות בשווקים בינלאומיים. ובגדול, זה כל הסיפור. 

כל חברה על כדור הארץ במרחק של לייצר תוכן איכותי באנגלית, להפיץ אותו, להתאים גם לרשתות חברתיות ולייצר קמפיין סביבו. לא משנה איזה קמפיין תייצרו – בין אם זה קמפיין PPC, Google Ads, או קמפיין ברשתות החברתיות, ללא תוכן בעל ערך ומעניין – זה כמו חנות עם שלט יפה ומושך, אבל ״ריקה מתוכן״. 

אנחנו ב ThreeeDots כותבים תוכן באנגלית עבור חברות שפונות לשוק הבינלאומי. ההתמחות שלנו בשיווק ומתרכזים רק בשפה האנגלית. 

לעוד מידע על ThreeeDots היכנסו ל  https://threeedots.co.il או תכתבו לנו marketing@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי