3 סיבות למה חייבים לכתוב תוכן באנגלית עם כותבי תוכן שאנגלית היא שפת האם שלהם?

3 סיבות לכתוב תוכן באנגלית

תוכן באנגלית כבר מזמן נחשב בגדר חובה עבור כל מותג אשר מכבד את עצמו, ומעוניין להגדיל את קהלי היעד שלו. אם המותג שלכם שואף להתפתח מעבר לשוק המקומי ולפנות לשווקים בינלאומיים, חשוב שתשלבו אצלכם תוכן שיווקי באנגלית. אז איך עושים את זה נכון וממה חשוב להימנע? כל הפרטים בפנים.

גם אם המותג שלכם נולד בישראל, חשוב שתשלבו תכנים באנגלית באופן שוטף בפלטפורמות הדיגיטליות השונות שלכם. לרבות באתר החברה וברשתות החברתיות. המניעים לכך הם רבים ומגוונים כאשר החשוב מכל הוא שיווק בינלאומי. תוכן שיווקי באנגלית יאפשר לכם לפנות לקהלים שונים בעולם תוך ביטול מחסומי השפה. אז מדוע חשוב להיעזר בכותב או כותבת תוכן באנגלית אשר אנגלית היא שפת אם עבורם? הנה 3 סיבות מרכזיות:

1. שליטה גבוהה בשפה

כותב תוכן באנגלית אשר שולט בשפה ברמת שפת אם, מכיר את השפה על בוריה, שולט בכל כללי הדקדוק באופן מושלם ובעל אוצר מילים עשיר שיכול להחזיק רק מי שהינו Native speaker. מותגים רבים בוחרים לחסוך במשאבים ולהיעזר בתרגום טקסטים באמצעות גוגל, במטרה להימנע מתשלום עבור כותב תוכן באנגלית. אלא שכמעט בכל המקרים מדובר בחסכון שבסופו של דבר עלול לעלות ביוקר. 

תוכן שעבר תרגום בגוגל טרנסלייט או בתוכנות תרגום המוצעות באופן חינמי ברשת, לעולם לא יישמע מהוקצע כמו תוכן שנכתב במקור בשפה האנגלית. כתיבת תוכן בעברית במקור ותרגום שלו לשפה האנגלית צפוי להישמע לא אותנטי, לעוות את התוכן ולאבד הרבה ממשמעותו בתרגום.  במקרה הטוב, ואף עילג, במקרה הגרוע יותר. למעשה, פעולה כזו צפויה לייצר אפקט הפוך ובמקום לתרום לחיזוק התדמית של המותג ושיווק שלו כחברה הפועלת בשוק הבינלאומי, עלולה להציגו כלא מספיק רציני או איכותי. 

כותב תוכן באנגלית שולט ברזי השפה והם אלו אשר מאפשרים לו לכתוב טקסטים ברמה גבוהה, אשר מעבירים את המסר המבוקש תוך שמירה על שפת המותג.  

השאירו פרטים לייעוץ ללא עלות:

2. התאמה לניב המקומי

פונים לקהלים בינלאומיים? חשוב שתדעו להתאים את התוכן באנגלית לקהל היעד העיקרי אליו הוא מיועד. טקסט באנגלית אשר פונה לקהל בארצות הברית או קנדה לעולם לא יישמע בדיוק כמו טקסט המיועד לקוראים בבריטניה. התאמה של אופן הכתיבה באנגלית לדיאלקט המקומי יאפשר לכם לבצע פניה מדויקת יותר לקהל היעד, לדבר אליו בגובה העיניים ולהסיר את מגבלות השפה. 

כאשר גולש נכנס לאתר שלכם או לכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת, יש בידיכם חלון הזדמנויות קצר במיוחד של מספר שניות לגרום לו להסתקרן ולרצות לקרוא עוד. תוכן באנגלית שאינו מותאם לדוברי האזור עלול לגרום לתחושה מרוחקת אצל הגולש בעת הקריאה, ואף לייצר אנטי ונטישה של האתר. 

חשוב להבין שקיים הבדל מהותי בין אנגלית בריטית לבין אנגלית אמריקאית, אנגלית אוסטרלית ואנגלית המדוברת בדרום אפריקה. אמנם מדובר בשפה זהה בבסיסה, אך כל אזור בעולם מתאפיין בניב מקומי, בסלנג שונה ובשימוש מעט אחר בשפה. שימוש בכותב תוכן מנוסה באנגלית יאפשר לכם לקבל תוכן אשר יודע לרתום את המסר שתרצו להעביר ולהתאימו לרוח השפה מול הקהל המקומי. 

בכדי שתוכלו לשבות את לב הקורא ולייצר הזדהות עם המותג שלכם ופתיחות לשמוע עוד, חשוב לפנות אליו באופן אותנטי וטבעי. לכן, חשוב להתאים את התוכן השיווקי שלכם ראשית לדוברי אנגלית ברמת שפת אם ושנית לעגה המקומית. 

מאמרים נוספים

3. קידום טוב יותר בגוגל ובמנועי חיפוש שונים בעולם

קידום במנועי חיפוש הוא הכלי הטוב ביותר להגדלת קהל היעד של כל חברה. השקעה בתוכן איכותי באנגלית אשר יוצר עניין בקרב הקורא, תאפשר לכם לזכות בדירוג גבוה יותר בגוגל ובמנועי חיפוש בולטים אחרים. המשמעות: הגדלה משמעותית של כמות הכניסות החודשית לאתר, הגדלת מספר הלידים החמים והכנסות גבוהות יותר. 

ככל שהתוכן השיווקי שלכם באנגלית יהיה כתוב טוב יותר, מבחינת הניסוח והקפדה על רמת השפה וכן מבחינת המסר המועבר בו, כך תוכלו לזכות בדירוג גבוה יותר במנועי חיפוש. גוגל ומנועי חיפוש נוספים בעולם מדרגים באופן גבוה יותר אתרים אשר מספקים תוכן איכותי שמעניק ערך מוסף לגולש, בשילוב עם רמה לשונית גבוהה.

כיתוב SEO בצבעים שונים של האותיות

כשמדובר בשווקים הבינלאומיים הגדולים, כמו השוק האמריקאי, אסטרטגיית הקידום ברשת הינה שונה מזו המוכרת בישראל. למעשה, מילות חיפוש אשר נחשבות למקובלות ולנפוצות בארצנו אינן משמשות את דוברי האנגלית בחו"ל. לכן, חשוב לדעת מראש מה הם הביטויים השגורים בכל אזור ולשתול אותם באופן טבעי בתכנים באתר. 

תוכן שיווקי איכותי באנגלית ככלי כמקפצה לקידום העסק שלכם

לסיכום, תוכן שיווקי איכותי באנגלית יאפשר לכם לחזק את נראות המותג שלכם. תוכן באנגלית אשר נכתב על ידי כותב תוכן שאנגלית היא שפת האם שלו, יעשה את ההבדל ויקדם את המותג רמה אחת קדימה. מעבר לכך, יש לכך תרומה עצומה בקידום במנועי החיפוש. 

שימוש בכותב שכזה יאפשר לכם לשפר את רמת הטקסט ולחדד את המסרים, לשים דגש בנקודות חשובות ולהבליט כל מה שחשוב לקוראים שלכם. אז אם אתם מעוניינים לשלב תוכן באנגלית באתר החברה ובסושיאל מדיה, אל תתפתו לקיצורי דרך ובחרו בטוב ביותר, בתוצאה ניתן יהיה להבחין מיד. 

אז אם אתם מעוניינים להגדיל את ההזדמנויות העסקיות שלכם בשוק הבינלאומי, אתם מוזמנים לפנות אלינו. אנחנו בטרי דוטס מציעים תוכן איכותי באנגלית המתאים באופן מדויק לקהל היעד שלכם, לרמת השפה ולדיאלקט המקומי.

ליצירת קשר: 

https://threeedots.co.il

tal@threeedots.com

מאמרים נוספים

מי אנחנו

ThreeeDots היא חברה לתרגום ויצירת תוכן באנגלית.

משימתנו היא לבנות לכם שפה שיווקית וטרמינולוגיה, שתעביר את הערך השיווקי של המוצר/שרות בהתאמה מיטבית לתרבות המקומית ולקהל היעד.

תוכן עניינים

מאמרים אחרונים

דברו איתי